5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) stryk mig från ansökningslistan, vill inte vara med. Gjort. Money är godkänd Edit - ChuckNorris är nekad Redigerat 15 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Aa, ansöker då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Tyvärr som sagt lämnar jag inte mitt förflutna så lätt. Tragiskt att du aldrig kan gå vidare. :/ Sen så ChuckNorris chanser att få gå med är inte bara pga kattgruppen. Utan hans första inlägg där han tipsade om namnet "Intech cuttarsigsjälvhörna" eller vad det nu var.Skyll på det du. Nåja, att Cockgay och 90LIVE är med säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) den första kattgrupparen är godkänd nu, WASD. Edit - Guggo är nu godkänd Redigerat 15 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Men asså... Själv har jag aldrig varit i krig mot dig, och ser inte varför jag skulle vilja vara det heller... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Jag vill joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Juicelol 40200 Chagi Dessa 3 kattgruppare är nu godkända. Edit - Musten är nekad Redigerat 15 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Jag vill också vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 NAMN FÖRSLAG HÄR: Random Invincible Juicy Panties Dark Devil Light Jesus Everything and Nothing Roliga delen av Fuska Funkytown Littlevillage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Varför skapa en grupp där bara tio medlemmar kan bli medlemmar? Skulle ha ansökt om det gick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Varför skapa en grupp där bara tio medlemmar kan bli medlemmar? Skulle ha ansökt om det gick.. Han kanske vill börja med 10st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Varför skapa en grupp där bara tio medlemmar kan bli medlemmar? Skulle ha ansökt om det gick.. Han kanske vill börja med 10st. Ja, men då är det ingen idé att skapa ett gruppforum. Man vill ju få in så mycket medlemmar som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.