Harold Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hoppsan, du också ja. Inlagt i ansökslistan :) (INGA MER TAS IN, NI MÅSTE FÅ EN INVITE) Ja men, jag ansökte ju före jiyu :( Jag med :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hoppsan, du också ja. Inlagt i ansökslistan :) (INGA MER TAS IN, NI MÅSTE FÅ EN INVITE) Ja men, jag ansökte ju före jiyu :( Då använder jag min invite på dig, för jag är så snäll :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Fridaypanda är iaf inlagd :). Sen så förväntas ni som blir inlagda idag få en egen invite imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hoppsan, du också ja. Inlagt i ansökslistan :) (INGA MER TAS IN, NI MÅSTE FÅ EN INVITE) Ja men, jag ansökte ju före jiyu :( Då använder jag min invite på dig, för jag är så snäll :wub: Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Jag vill vara med =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) okok :) . Om någon inte vet vem de ska lägga inviten på så kan ni ju välja mellan någon här ^^ Corndog DarkLight Volbla Kam Redigerat 15 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) invitar vobla om ingen annan har gjort det eller corndog fack kan inte bestämma mig Redigerat 15 December 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 bestämt dig då :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 lol bra logik "jag kan inte göra det, så jag gör det!" :P men jag sparar min invite :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 (redigerat) Jag ansöker! Redigerat 17 December 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Okok :). Corndog har förresten blivit invitad av 90LIVE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jag är med.Såg du inte mitt inlägg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.