Gäst DarkLight Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Jag har sökt men inte funnit något resultat. Att det inte finns en sådan här tråd? Trodde jag fanns, men strunt i det! I denna tråd skall man ställa frågor till administrationen, det vill säga (Admin och moderatorerna, och det är klart att medlemmarna kan svara på frågorna också). Let the questions begin! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Admin har sin mail: [email protected] och Moderatorerna nås via PM bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Admin har sin mail: [email protected] och Moderatorerna nås via PM bäst. Man får nästan aldrig tag på de via PM. Redigerat 15 December 2009 av DarkLight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Admin har sin mail: [email protected] och Moderatorerna nås via PM bäst. Man får nästan aldrig tag på de via PM. Då bör du vända dig till administratören. Det ingår i moderatorernas arbete att svara på meddelanden, enligt mig. Redigerat 15 December 2009 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Fuska.se forumet är till för att ställa frågor. Admin har mycket att göra och det kommer inte gå snabbare att få svar för att det finns en sån här tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Eftersom vi har ett helt forum för frågor behöver vi ingen officiell "Fråga admin-tråd". Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg