ImbazFuhrer Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Om det är någon grupp i Fusk.se som jag inte gillar så är det kattgruppen... Dom flesta av dom är bara snobbar, och besserwissrar. Därför har jag skapat Hundgruppen för att tackla KG litegrann. Inte för att jag "hatar" Kattgruppen, men dom är lite för "stränga", därför skapade jag HG för att flera olika sorters personer får vara med, inte bara dom som är bäst i klassen. Ansök till HG via länken "Grupper" bredvid "Frågesport" på översta meny-raden, när du väl ser alla grupper leta upp Hundgruppen på listan, tryck där och sen är du inne på starten, ansök om att vara med högst upp i hörnet. Meddela gärna mig för frågor. Mvh Zaaalzaa, Kattstamparen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 lol, får testa med att gå med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Snobbar? Vad vet du om det? :/ "LOL DE SKREV PÅ DET HÄR SÄTTET I FORUMET DE ÄR SNOBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verymad: " Snälla du, respektera detta lite.Inga "Katter" får argumentera i detta ämnet. KG + HG = #%! Lal, du kan inte förbjuda dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Om det är någon grupp i Fusk.se som jag inte gillar så är det kattgruppen... Dom flesta av dom är bara snobbar, och besserwissrar. Därför har jag skapat Hundgruppen för att tackla KG litegrann. Inte för att jag "hatar" Kattgruppen, men dom är lite för "stränga", därför skapade jag HG för att flera olika sorters personer får vara med, inte bara dom som är bäst i klassen. Ansök till HG via länken "Grupper" bredvid "Frågesport" på översta meny-raden, när du väl ser alla grupper leta upp Hundgruppen på listan, tryck där och sen är du inne på starten, ansök om att vara med högst upp i hörnet. Meddela gärna mig för frågor. Mvh Zaaalzaa, Kattstamparen. ;) Då skulle jag varit utkastad för länge sen. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Ansökt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Snobbar? Vad vet du om det? :/ "LOL DE SKREV PÅ DET HÄR SÄTTET I FORUMET DE ÄR SNOBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verymad: " Snälla du, respektera detta lite. Inga "Katter" får argumentera i detta ämnet. KG + HG = #%! Lal, du kan inte förbjuda dom Vem har sagt att jag förbjuder dom?Dom får gärna läsa, och prata om det i deras EGNA forum. Jag vill att dom respekterar att jag inte vill att dom skriver i detta forumet, och om du inte vill ansöka kan du dra till kattgården. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Snobbar? Vad vet du om det? :/ "LOL DE SKREV PÅ DET HÄR SÄTTET I FORUMET DE ÄR SNOBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verymad: " Snälla du, respektera detta lite. Inga "Katter" får argumentera i detta ämnet. KG + HG = #%! Lal, du kan inte förbjuda dom 1. Instifta en regel om att ingen från Kattgruppen får gå med. 2. Be folk hålla käften om sådant som inte är direkt relaterat till om man vill ansöka. 3. Anmäl kattgruppen när de kommer och gnäller/trollar 4. ??? 5. Profit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Snobbar? Vad vet du om det? :/ "LOL DE SKREV PÅ DET HÄR SÄTTET I FORUMET DE ÄR SNOBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verymad: " Snälla du, respektera detta lite. Inga "Katter" får argumentera i detta ämnet. KG + HG = #%! Lal, du kan inte förbjuda dom 1. Instifta en regel om att ingen från Kattgruppen får gå med. 2. Be folk hålla käften om sådant som inte är direkt relaterat till om man vill ansöka. 3. Anmäl kattgruppen när de kommer och gnäller/trollar 4. ??? 5. Profit! Du har rätt. Vi kan försöka införa någon sorts regel, (om inte någon katt anmäler) som bestämmer att inga katter får "störa" i denna grupp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Eh. Det är ditt gruppforum, du släpper in vem du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hmm det luktar fail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Du kan inte förbjuda medlemmar att skriva i denna tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Snobbar? Vad vet du om det? :/ "LOL DE SKREV PÅ DET HÄR SÄTTET I FORUMET DE ÄR SNOBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verymad: " Snälla du, respektera detta lite. Inga "Katter" får argumentera i detta ämnet. KG + HG = #%! Lal, du kan inte förbjuda dom 1. Instifta en regel om att ingen från Kattgruppen får gå med. 2. Be folk hålla käften om sådant som inte är direkt relaterat till om man vill ansöka. 3. Anmäl kattgruppen när de kommer och gnäller/trollar 4. ??? 5. Profit! Folk från kattgruppen får fortfarande skriva i tråden..? Ingen har sakt att dom ska trolla/gnälla osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg