360Xbox Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 surisar, choklad specielt romerska bågar,knäck och nötkräm:wub: Men jag gillar choklad utan nötter, allt lösgodis förutom lakrist och jag gillar också alla sortes chips, ostbågar och popcorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Ässä-mixKöpte en påse Ässä-mix på finlandsbåten, satan vad gott det var. Den påsen räckte inte länge (Det var ingen liten påse utan det var bara jag som åt lite för mycket lite för snabbt xD) så jag köpte 3 påsar till. Godis från finlandsbåten is the shit. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Ähh, surt tycker ja är härligt också, får tungan jobba lite :) Såna typ nappar med surt på på är fan 10poängare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maki Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Ehumm... Dumle, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Marabou nougat är underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Marabou och Toblerone ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 vit choklad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Marabou Mjölkchoklad, for ever my lova'h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jojosnurr2 Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 choklad=marabou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Ähh, surt tycker ja är härligt också, får tungan jobba lite :) Såna typ nappar med surt på på är fan 10poängare. Dom där ljus/mörkbruna sura cola napparna? Sjuuuukt goda :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Chocklad, klubbor, chips, popcorn och allt lösgodis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.