Lynott Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 (redigerat) Tja! Det finns ju så många som har grunderna i photoshop på denna sida, så jag tänkte att vi kan göra en tråd där man kan enkelt lägga ut sin avatar (om man vill) så läggar någon på forumet på en tomteluva eller liknande på din avatar! Gratis såklart. Jag kan frivilligt ställa upp och jula till era avatarer men om det bli populärt så får andra hjälpa till också! Det är bara lite klipp och klistrade som gäller, inget avancerat ;) Redigerat 16 December 2009 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 1. Avatartråden* 2. Första gången jag ser någon utanför KG som gör något sånt här gratis. det är rätt anda, julen är till för att ge utan tanke på att få. men förvänta dig inte att andra ska hjälpa till, folk är oerhört giriga... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 1. Care :rolleyes: 2. (Y) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jag kan tyvärr inte hjälpa till med att jula till någon avatar eftersom jag inte har nå skills i ps eller något annat bildredigeringsprogramm. : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 http://www.fuska.se/forum/Julavatarer_Och_...s_-t125354.html :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Den tråden är äldre? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Den tråden är äldre? :rolleyes:Yapp, men mer aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.