Fjeddo Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 (redigerat) Hejsan! Jag funderar på att skapa en Cs 1.6 klan och undrar om det finns någon/några som vill gå med. Du behöver inte vara särskilt bra men det bästa är om du är aktiv. Namn på klanen: PMG - Plättar med grädde Skill: Low-Mid Hemsida: http://pmgclan.clanteam.com/index.htm Just nu har clanen 2 medlemmar. Om du vill gå med så ska du: skriv i den här tråden och skicka ditt Steam-användarnamn till mig via pm! Redigerat 4 Januari 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Uppdaterade inlägget med hemsida mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Skill? Lirar ni mycket pcw? Sugen på att börja lira lite igen men vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) Vi har nu 2 medlemar, 1 reserv och en som vill gå med, men jag har inte riktigt bestämt mig om han ska få vara med ännu. Men vi söker fortfarande många fler! Skill? Lirar ni mycket pcw? Sugen på att börja lira lite igen men vet inte.Clanen startades igår, så att vi har inte hunnit köra några matcher. Skill är allt från low till lite halvbra. Ansök gärna! Redigerat 20 December 2009 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Vi har nu 2 medlemar, 1 reserv och en som vill gå med, men jag har inte riktigt bestämt mig om han ska få vara med ännu. Men vi söker fortfarande många fler! Skill? Lirar ni mycket pcw? Sugen på att börja lira lite igen men vet inte.Clanen startades igår, så att vi har inte hunnit köra några matcher. Skill är allt från low till lite halvbra. Ansök gärna! Skicka ett pm när ni är 5 medlemmar så får vi fan ta och dra en pcw :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Jag kan gärna gå med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 CrazyCake: Vi är 3 medlemmar, har en reserv och så kanske Expert går med. Så snart kan vi mötas :P. Jag kan gärna gå med.Jag har sett att du har ansökt. Jag har addat dig på steam och kan provspela mot dig i morgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Jag ansöker om att gå med. Jag är ganska bra. Steam acc: mac_r_bust Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Vill gå med, är low, något. Steam acc; p0wwaolsson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 (redigerat) Har noterat båda anmälningarna och har addat er båda på Steam. Jag kan säga till andra som funderar på att anmäla sig, det är okej om ni anmäler er här på fuska, men gör det helst på hemsidan! Redigerat 22 December 2009 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Tror jag ansökt nu mitt namn är såklart Mirre :D Har ändrat mig ta bort min ansökan är du snäll, Har addat dig på Steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Har noterat båda anmälningarna och har addat er båda på Steam. Jag kan säga till andra som funderar på att anmäla sig, det är okej om ni anmäler er här på fuska, men gör det helst på hemsidan! Man kan inte anmäla sig på hemsidan. Det finns ingen knapp som skickar formuläret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg