Fjeddo Skrivet 30 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 (redigerat) Choklad: Gärna, jag addar också dig! Ni får gärna skriva här om ni vill möta oss! För övrigt så kommer inte jag in på klanservern. Redigerat 30 December 2009 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Söker minst 2 medlemmar till som kan ersätta två av de nuvarande ( Willehawk och Svammel). Så fortsätt att anmäla er!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Nu har vi även en hemsida! http://pmgclan.clanteam.com/index.htm - Designen omgjord av Money! Redigerat 31 December 2009 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Money är ju retarded, han säger att det inte finns pcw på 4on4, 3on3 osv.. Redigerat 1 Januari 2010 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qarn Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Tjatja! Är en aktiv spelare som skulle vilja joina eran klan. Mycket sugen på att spela PCW. Mina skills är väl av medelklass antar jag. MVH Qarn Steam: philip_skytte (Qarn@@@) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Money är ju retarded, han säger att det inte finns pcw på 4on4, 3on3 osv.. Jag sa att det inte finns på våra pcw. Jag menade alltså att vi inte kör 4on4 eller 3on3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jaha? Varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) Qarn: Jag har addat dig. Jaha? Varför inte?Nog skulle vi kunna köra 3on3 eller 4on4, men vi kör helst 5on5. Redigerat 1 Januari 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Bra match PmG, vi (TeamSG) vann med 16-0. ;) TeamSG Redigerat 2 Januari 2010 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Bra match PmG, vi (TeamSG) vann med 16-0. ;) Det gick ju även bra på cupmatchen. Vi vann med 16-0 mot Hästarna :) TeamSG Redigerat 2 Januari 2010 av Choklad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Mm, vi vart krossade xD. Vi behöver mer träning! Edit: Jag kommer fortfarande inte in på våran clanserver. Redigerat 2 Januari 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Mm, vi vart krossade xD. Vi behöver mer träning! Edit: Jag kommer fortfarande inte in på våran clanserver. Gick ju skitbra för er här ju :P TeamSG Redigerat 2 Januari 2010 av Choklad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg