Fjeddo Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Mm, vi vart krossade xD. Vi behöver mer träning! Edit: Jag kommer fortfarande inte in på våran clanserver. Gick ju skitbra för er här ju :P TeamSG Va? Var vi med i en cup :huh: ? Edit: Nu sa Money att han hade tagit lite Random Folk för att ingen var online Redigerat 2 Januari 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Ja, haha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Nu sa money att han hade tagit lite random folk för att ingen var online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 lolwut? Var vi med i en cup? llololololol, jag råkade visst missa den informationen O-o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 lolwut? Var vi med i en cup? llololololol, jag råkade visst missa den informationen O-o Du fick nog ingen information om det. Det var Money som anmälde oss, sedan tog han bara random folk för att ingen i klanen var inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Nu har vi 2 clanservrar, för tillfället verkar Meney, som är ansvarig för servrarna, ha lite problem med dem. Men jag tror nog att han får till det snart, han har fått upp dem lite då och då. Har också kickat en medlem, Willehawk, och vi söker fortfarande flera stycken som är bättre. Vi skall även kicka flera när vi har fått några bättre. Redigerat 3 Januari 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Nu har vi gjort så att de sämsta spelarna har blivit reserver och vi har ersatt dem med bättre spelare. Se hemsidan för mer info. Vi söker fortfarande fler medlemmar! Redigerat 4 Januari 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Varför stack ni mitt i pcw idag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Varför stack ni mitt i pcw idag? Två medlemmar blev kickade från servern. Sen när dem försökte ansluta igen så stog det att dem vart bannade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Först så lämnade några utan anledning. Sen kom in. Sen stack nån annan. Sen stack 1 till. Sen vart ni kickade. Jag är Kaktus om du undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Servern bannar inte folk utan anledning. Jag hade hyrt den och jag kickade inte någon av er. Dem 2 spelarna ljuger. Vi var väl för bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Ja, ni var för bra. Vore bara konstigt om vi sa något annat :). Men jag vet inte något om varför de första stack Redigerat 5 Januari 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg