Lynott Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Har några Dudemeister, Mr.Awesome, Sir Fucksalot, och Chucknorris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) BosanskiCevap eller Deni. Redigerat 16 Januari 2010 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Har några Dudemeister, Mr.Awesome, Sir Fucksalot, och ChucknorrisNoobmeister, Mr.dickward, Sir Jerksalot och FuckYouImAFlorist* Idag blev jag kallad lajv, vettefan vad det betyder.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) Har några Dudemeister, Mr.Awesome, Sir Fucksalot, och ChucknorrisNoobmeister, Mr.dickward, Sir Jerksalot och FuckYouImAFlorist* Idag blev jag kallad lajv, vettefan vad det betyder.. Lajvare är sådana som klär ut sig till krigare och springer runt i skogar och slåss med träpinnar. Denna aktivitet utspelas oftast av stora nördar som vill ta sitt world of warcraft beroende till helt nya höjder. http://kurage.files.wordpress.com/2009/10/larp-8.jpg Ja. Det där är du enligt dina "vänner". Roligt att du bytte ut dudemeister till noobmeister då det "stora" ordet i meningen var just "meister" som betyder mästare. Redigerat 16 Januari 2010 av Axzl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Har några Dudemeister, Mr.Awesome, Sir Fucksalot, och Chucknorris Noobmeister, Mr.dickward, Sir Jerksalot och FuckYouImAFlorist* Idag blev jag kallad lajv, vettefan vad det betyder.. Lajvare är sådana som klär ut sig till krigare och springer runt i skogar och slåss med träpinnar. Denna aktivitet utspelas oftast av stora nördar som vill ta sitt world of warcraft beroende till helt nya höjder. http://kurage.files.wordpress.com/2009/10/larp-8.jpg Ja. Det där är du enligt dina "vänner". Roligt att du bytte ut dudemeister till noobmeister då det "stora" ordet i meningen var just "meister" som betyder mästare. Enligt dom är det en utländsk person som uppför sig väldigt invandrar-aktigt. Och ja, du är mästare på att vara sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Skägget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Johannes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 (redigerat) Oscar, Oscis eller Torskar. Redigerat 18 Januari 2010 av Downz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 koffe eller krille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 koffe eller krilleÄr det nån som säger kaffe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 dom brukar kalla mig tofflan för jag hade foppa tofflor 24/7 förr hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 "Killen med hatten" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg