Nittionio Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Tja! Jag behöver en ny mobil. Har ni några förslag på en hyffsad musikmobil rimlig för att änns föräldrar ska ge mig den i julklapp :D Den ska ha abonnemang helst, och helst inte mer än 100kr i månaden/24 månader. Det ska vara en Sony Eriksson mobil. Svara asap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 W715/W595i kanske? Men varför av alla möjliga vill du ha sony ericsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 W715/W595i kanske? Men varför av alla möjliga vill du ha sony ericsson? Om man vant sig vid SE byter man helst inte p.g.a systemet... Vet själv hur det var när man fick en nokia i handen på den tiden man hade mobiltelefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 W715/W595i kanske? Men varför av alla möjliga vill du ha sony ericsson? Om man vant sig vid SE byter man helst inte p.g.a systemet... Vet själv hur det var när man fick en nokia i handen på den tiden man hade mobiltelefon. Precis, gillar systemet hur det är lagt, och dem har alltid funkat bra för mig. Fler förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 w350i riktigt bra ljud och man får en högtalare på köpet jag har den själv en nackdel är att du inte kan filma och att den har ungefär ett år på nacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 w508i funkar fint, kassa kamera förvisso, men jag är nöjd med min :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 SE Aino, den kostar runt 4000kr och den är ny (har precis kommit ut). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Rekommenderar inte W715 , har inte så jätte bra ljud. Men min kompis hade en SE med jävligt bra ljud, kan fösöka leta upp den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.