Hayna Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Ibland när jag har mina högtalare på så brusar det till som det gör när det ringer på någons mobil fast det gör det inte :o Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 jag hade så förut fast med mina hörlurar det är nämligen så datorn går in i stömspar läge och då går högtalarna/headsettet ner i vilo läge så då behöver du gå in kontrollpanelen och in i energialternativ och ändra till att den inte ska gå ner i viloläge. Om det inte fungerar är det nog högtalarna som är sönder eller en sladd som glapar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Hittar inte Energialternativ har Win7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) Köp nya. ;) Nä men nånting kanske stör? Brukar bli så om det är nått elektriskt i närheten som sänder signaler till fel apparat. :P Redigerat 19 December 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Köp nya. ;) Nä men nånting kanske stör? Brukar bli så om det är nått elektriskt i närheten som sänder signaler till fel apparat. :P Nej jag har inget mer elektriskt i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Slå av ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Hittar inte Energialternativ har Win7 men klicka klassisk vy istället allt är mer synligt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 För mig brusar det om någon ringer på mobilen. Men du hade tydligen inte det. Skulle förslå att du köpte nya eller gå tillbaka med dom och fråga i affären om det är något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 20 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Men om man laddar ner "Torrent" kan det brusa då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.