Laserturken Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Jag undrar om den e bra eller dålig... Min dator kunde hantera jätte många spel, men nu ser det ut som att den är helt nere... Jag har funderat på att formatera om datorn, men min pappa sa att vi inte fick någon skiva när vi köpte den. Processor: Intel® Pentium® Dual CPU E2200 @ 2.20GHz 2.20 GHz. Minne (RAM): 3,00GB. Systemtyp: 32-bitars operativsystem. Hårdisk: 221 GB ledigt av 453 GB. Jag har massor av program som jag inte använder, då menar jag Massor med program och filer som inte jag orkar söka och leta och avinstallera och ta bort. Har jag virus? Alternativ: Formatera om ( Har prövat virusscanna 10 gånger med jättemånga anti-virus program) E det mina filer/program ? Alternativ: Ta bort dem eller Formatera om. E min data dålig? Behöver jag köpa något? Alternativ: Köp saken då! Snabba svar tack ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Processorn är inte bra, vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Processorn är inte bra, vad har du för grafikkort? Jag undrar me vart kollar man det? Utan att dra ut det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Om du har xp start -> kör -> dxdiag Om du har vista start -> skriv dxdiag i sökrutan och klicka Gå till display (eller vad det heter på svenska) så ser du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Enhet----------- Namn: NVIDIA GeForce 9300 GE Tillverkare: NVIDIA Kretstyp: GeForce 9300 GE DAC-typ: Integrated RAMDAC Uppskattad totalt minne: 1517 MB Akutellt bildskärmsläge: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz) Bildskärm: Allmän PnP-Bildskärm Drivrutiner------------------------------- Version: 7.15.0011.7490 Datum: 2008-04-03 11:56:00 WHQL-signerad: Ja DDI-version: 10 ------------------------------------------- Stog det något om grafik kort? Display betyder väl Bildskärm eller nått sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Enhet----------- Namn: NVIDIA GeForce 9300 GE Tillverkare: NVIDIA Kretstyp: GeForce 9300 GE DAC-typ: Integrated RAMDAC Uppskattad totalt minne: 1517 MB Akutellt bildskärmsläge: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz) Bildskärm: Allmän PnP-Bildskärm Drivrutiner------------------------------- Version: 7.15.0011.7490 Datum: 2008-04-03 11:56:00 WHQL-signerad: Ja DDI-version: 10 ------------------------------------------- Stog det något om grafik kort? Display betyder väl Bildskärm eller nått sånt? Det där är ditt grafikkort ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) Nå, hur är det? ( Inte för att jag tvingar er...) Redigerat 19 December 2009 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Det är också ganska dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) Beror det också inte på att jag har jättemånga program,filer,cracker,torrent o sånt skit ^^? Hade mer men tänkte att jag skulle ta bort lite Redigerat 19 December 2009 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Kanske dags att städa skrivbordet ja. Hur gammal är datorn? Vista segar ju ner massa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Kanske dags att städa skrivbordet ja. Hur gammal är datorn? Vista segar ju ner massa också. Köpte den splitterny förra året.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Man gör recoveryskivor själv nuförtiden.. Start - Kontrollpanelen - Avinstallera program Gå in där och ta bort alla program som inte används. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.