Hoppa till innehåll

Fable 2 Hero Dolls

igglypuff

Rekommendera inlägg

Tja, försöker göra lite achievement hunting såhär när man har jullov.

En achievement som dock är väldigt svår att få själv, eller omöjlig, är The Dollcatcher, man behöver få tag i 5 st Hero Dolls som de kallas;

Theresa Doll

Hammer Doll

Garth Doll

Reaver Doll

Lucien Doll

Hero Doll

Själv har jag Theresa och Garth och undrar om det finns någon extremt vänlig själ som har någon eller några och skulle vilja byta mot något annat i spelet (har t.ex. Regal Purple Dye som var ett helvete att hitta) eller om du har alla så om jag bara kan få låna dockorna i 2 sekunder så jag får achievementen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Tja, försöker göra lite achievement hunting såhär när man har jullov.

En achievement som dock är väldigt svår att få själv, eller omöjlig, är The Dollcatcher, man behöver få tag i 5 st Hero Dolls som de kallas;

Theresa Doll

Hammer Doll

Garth Doll

Reaver Doll

Lucien Doll

Hero Doll

Själv har jag Theresa och Garth och undrar om det finns någon extremt vänlig själ som har någon eller några och skulle vilja byta mot något annat i spelet (har t.ex. Regal Purple Dye som var ett helvete att hitta) eller om du har alla så om jag bara kan få låna dockorna i 2 sekunder så jag får achievementen.

Hmm... Har du testat och spelat Fable 2 : A heros tale?

Det är en grej på webben som låser upp saker och dockor genom att spela de...

När du har spelat klart spelet så går du till kistan i Chamber of fate ( FABLE 2 SPELET) och du ska kunna öppna den...

A heros tale: fable2.xbox.com

LOGGA IN : www.xbox.com

Du måste logga in på xbox.com innan du kan spela spelet...

Hoppas du får dina dockor (jag har dom ej)

Om du får dina dockor... Kan du ge dom till mig då så jag också får achievementen? :) (är en god själ)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...