igglypuff Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Tja, försöker göra lite achievement hunting såhär när man har jullov. En achievement som dock är väldigt svår att få själv, eller omöjlig, är The Dollcatcher, man behöver få tag i 5 st Hero Dolls som de kallas; Theresa Doll Hammer Doll Garth Doll Reaver Doll Lucien Doll Hero Doll Själv har jag Theresa och Garth och undrar om det finns någon extremt vänlig själ som har någon eller några och skulle vilja byta mot något annat i spelet (har t.ex. Regal Purple Dye som var ett helvete att hitta) eller om du har alla så om jag bara kan få låna dockorna i 2 sekunder så jag får achievementen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Tja, försöker göra lite achievement hunting såhär när man har jullov. En achievement som dock är väldigt svår att få själv, eller omöjlig, är The Dollcatcher, man behöver få tag i 5 st Hero Dolls som de kallas; Theresa Doll Hammer Doll Garth Doll Reaver Doll Lucien Doll Hero Doll Själv har jag Theresa och Garth och undrar om det finns någon extremt vänlig själ som har någon eller några och skulle vilja byta mot något annat i spelet (har t.ex. Regal Purple Dye som var ett helvete att hitta) eller om du har alla så om jag bara kan få låna dockorna i 2 sekunder så jag får achievementen. Hmm... Har du testat och spelat Fable 2 : A heros tale?Det är en grej på webben som låser upp saker och dockor genom att spela de... När du har spelat klart spelet så går du till kistan i Chamber of fate ( FABLE 2 SPELET) och du ska kunna öppna den... A heros tale: fable2.xbox.com LOGGA IN : www.xbox.com Du måste logga in på xbox.com innan du kan spela spelet... Hoppas du får dina dockor (jag har dom ej) Om du får dina dockor... Kan du ge dom till mig då så jag också får achievementen? :) (är en god själ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.