HUHEUEHEUEHUH Skrivet 19 December 2009 Rapport Skrivet 19 December 2009 (redigerat) Tjena, jag hade tänkt skicka min fråga i ett PM till admin, men desvärre så är min PM del borta. Så min fråga är... varför kan jag inte läsa eller se min PM? Jag såg att jag hade ett nytt PM, men när jag klickade på länken så stod det att jag inte hade rättigheter till det och efter det så var.. ja allt som har med PM att göra borta. Såatteh, fix it. : ) Redigerat 19 December 2009 av Boffaroffa
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Rapport Skrivet 19 December 2009 We want Print Screen :) :meddum:
WASD Skrivet 19 December 2009 Rapport Skrivet 19 December 2009 (redigerat) Hur länge har du haft detta problemet? Jag försökte skicka ett PM till dig nån gång 6 december också stod det att det inte gick... Provade att skicka ett nu, får detta meddelandet: Det här meddelandet kan inte skickas för att mottagaren antingen inte har rättighet att använda personliga meddelanden eller har en full inkorg. Redigerat 19 December 2009 av WASD
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Skrivet 19 December 2009 We want Print Screen :)La till en bild i första inlägget.
GangstaLean Skrivet 20 December 2009 Rapport Skrivet 20 December 2009 Jag hade det också i börja, sen tryckte jag på bäkräfta tillstånd elr ngt såt, sen kom det ett medelande till min epost, sen var allt klart
Volbla Skrivet 20 December 2009 Rapport Skrivet 20 December 2009 haha! du är inte mod längre! gjorde du en zoulkeeper och skrev under fyllan? haha! - Men fett fail, min PMfunktion funkar felfritt. ;D
Luxaxix Skrivet 20 December 2009 Rapport Skrivet 20 December 2009 haha! du är inte mod längre! gjorde du en zoulkeeper och skrev under fyllan? haha! - Men fett fail, min PMfunktion funkar felfritt. ;D Boffaroffe är mod, trådskaparen heter Boffaroffa...
Volbla Skrivet 20 December 2009 Rapport Skrivet 20 December 2009 Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, illa. Blandar ihop de två då. Attans sjuttsingens tossiga bananer. Vilken skam.
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 December 2009 Författare Rapport Skrivet 20 December 2009 haha! du är inte mod längre! gjorde du en zoulkeeper och skrev under fyllan? haha! - Men fett fail, min PMfunktion funkar felfritt. ;D /fail. :D
MysticGohan Skrivet 21 December 2009 Rapport Skrivet 21 December 2009 Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, illa. Blandar ihop de två då. Attans sjuttsingens tossiga bananer. Vilken skam. Skam är bara förnamnet :S
Volbla Skrivet 21 December 2009 Rapport Skrivet 21 December 2009 (redigerat) Fan vad du klankar ner på alla, idiot. Du är inte bättre själv, överallt klankar du bara. - Anmäld, oh noes. Redigerat 21 December 2009 av Volbla
Rekommendera inlägg