DiRtY Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Yo, Skulle testa att köra 2 (offline) på saints row 2 idag men när jag tryckte på Samarbete eller fler spelare så kom det upp att jag behövde en internet anslutning. Men på baksida av fodralet så står det ju co-op 2 player. Så hur gör man nu för att köra 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Om jag minns rätt så funkar det inte att att köra 2 offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 men det står ju klart och tydligt på fodralet, så då måste det väl gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 http://lmgtfy.com/?q=Saints+row+2+2+players Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 http://lmgtfy.com/?q=Saints+row+2+2+playersMoget :huh: <_< Men säker på att det inte är "2 players" system link, alltså när man spelar på samma nätverk (men är tvungen att ha 2 xbox)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Har sett själv att det står "2 co-op" på baksidan med grön text. (alltså off-line). Men jag är 100% säker på att det inte går att köra split-screen. Det står samma sak på baksidan av Soldier of Fortune Payback, men det går inte heller där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Har sett själv att det står "2 co-op" på baksidan med grön text. (alltså off-line). Men jag är 100% säker på att det inte går att köra split-screen. Det står samma sak på baksidan av Soldier of Fortune Payback, men det går inte heller där. Ja, det irriterar mig verkligen. Jag hade köpt det för att köra med en kompis, och så går det inte <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Samma skit för hände mig :( Men jag körde igenom spelet sen lämnade jag tillbaka det :P När det står så blir man ju besviken när det inte funkar sen :@ Redigerat 23 December 2009 av xantus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.