Husko Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Tja! Jag har problem med min ping när det gäller spel.. När min bror surfar på internet,MSN, allt när det gäller internet så förstörs mitt internet/Ping på Counter-Strike ( 150-250) och när han stänger av sin dator så funkar allt perfekt igen hos mig. Vet nån en lösning hur min ping ska vara "OK" när han är vid sin dator? Router - NETGEAR WNR 2000 Modem - Speedtouch V6 Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Gissar på att ni har långsamt internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Har ni 2 mbit bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Har ni 2 mbit bredband?Nej, 24 Mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Har ni 2 mbit bredband?Nej, 24 Mbit. Okej, Internet är det inget fel på iallafall :DSäg åt din bror att sluta tanka? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Förmodligen så laddar din brorsa ner något, och därför blir internet segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Nej, han laddar inte ner något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Blir internet segt även när han inte är inne på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Har han eller du Windows 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.