Laserturken Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Rubriken. Kan inte admin fixa presentstationen? Om ni ser på min presentstation så kommer sånna konstiga saker när jag ska skriva i min presentstation. Just nu har inte jag skrivit något men ändå kommer det sånna konstiga bokstäver.. Mitt pm funkar inte just nu och hoppas att ni kan göra åt mig. Tack, mvh Pouya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Ja, det är riktigt störande, har inte vågat ändra min press på aslänge pga av detta. Redigerat 23 December 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Ja, det är riktigt störande, har inte vågat ändra min press på aslänge pga av detta. Ja, hoppas någon fixar de hära för jag vill kunna ha en presentstation :angry: Redigerat 23 December 2009 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Ja, det är riktigt störande, har inte vågat ändra min press på aslänge pga av detta. Ja, hoppas någon fixar de hära för jag vill kunna ha en presentstation :angry: Jag har inget problem med pressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Jag har inte heller detta problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Tror det hände mest om man gör Ctrl+c sen ctrl+ v. Så är det iallafall på BDB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.