WASD Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Jag har en billig datormus. När man trycker på framåtknappen på sidan av musen så går den bakåt i webbläsaren. Och när man trycker på bakåtknappen så går den framåt. Hur kan man ändra detta på bästa sätt? Helst utan att behöva ladda ner ny mjukvara som ligger och kör i bakgrunden hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Jag har en billig datormus. När man trycker på framåtknappen på sidan av musen så går den bakåt i webbläsaren. Och när man trycker på bakåtknappen så går den framåt. Hur kan man ändra detta på bästa sätt? Helst utan att behöva ladda ner ny mjukvara som ligger och kör i bakgrunden hela tiden. Troligtvis det enda alternativet. Är det en Logitech mus har de väldigt bra programvara för sådant. Kolla på ditt märkes hemsida efter mjukvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Står inte vad det är för märke, en billig skitmus som sagt. 69kr tror jag den kostade. Redigerat 23 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Står inte vad det är för märke, en billig skitmus som sagt. 69kr tror jag den kostade. Oh. Står ingen produktkod el. dyl.? Om du slängt förpackningen så kan inte jag hjälpa dig mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Köp nytt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Står bara Optical Mouse, ingen produktnykel eller liknande. Jag har för mig att man kan programmera om knappar med terminalen i linux så jag hoppades på att windows skulle ha något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Kontrollpanelen - Mus Leta där så kanske du kan finna något av intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Redan letat, man kan bara ändra så att höger musknapp blir vänster. Vilket innebär att det borde gå att ändra framåt/bakåt-knappen också på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Kan bara tipsa om applikationer är jag rädd. Prova med Logitech Mouseware först, funkar inte det blir det välX-Mouse Button Control. Använt XMouse själv ganska länge så du kan alla fall ge det ett försök ^^ Redigerat 23 December 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Är den köpt på elgiganten? Jag hade också en som hette Optical Mouse, den var från Deltaco och den fungerade inte bra, den gjorde ungefär samma saker som din verkar göra fast min kunde få något anfall och glida över hela skärmen lite då och då, väldigt jobbigt när man spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Tror jag köpte den på Kjell & Company eller Teknikmagasinet. Mössen på min gamla skola hoppade också fram och tillbaks på skärmen ibland som din gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Ok men Deltaco är ju ett ganska ''all around'' märke, dom flesta affärer säljer ju dom. Jag slutatde helt enkelt att använda min. För länge sedan så hade vi också en trådlös och den strulade mycket, men det rättade till sig när jag installerade om drivrutinerna, men du fick inte med någon skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.