Volbla Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 (redigerat) Detta är vår "högtidstråd" där vi kan önska en trevlig midsommar, ett gott nytt år, en glad påsk eller en god jul (även andra högtider kan önskas ifall någon är muslim eller jude eller till hör vilken högtidsfirande religion som helst. Jag börjar med att önska alla en God Jul!(Ja, alla.) Hoppas er torsdag blir lika episk som min kommer bli! Under juletid ska man vara glada och givande! Fira vilken högtid ni vill, hanukka, thanksgiving, jul, nyår, påsk, vad som än faller er in så kan ni dela med er av detta! Redigerat 25 December 2009 av Volbla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Rasist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 24 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Har du någon grund för att kalla mig rasist? Var är jag rasistisk? Du vet inte ett dyft om mig käre Luxaxix. Om du ens hade en aning så vet du att jag är så anti-rasism och anti antisemitism och antinazistisk så det finns inte. Hade gärna slått ihjäl varenda rasist, nazist och antisemitist om jag så kunde och fick. Please stop failing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 God jul!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 (redigerat) Detta är vår "högtidstråd" där vi kan önska en trevlig midsommar, ett gott nytt år, en glad påsk eller en god jul (även andra högtider kan önskas ifall någon är muslim eller jude eller till hör vilken högtidsfirande religion som helst. Jag börjar med att önska alla en God Jul!(Ja, alla.) Hoppas er torsdag blir lika episk som min kommer bli! Under juletid ska man vara glada och givande! Fira vilken högtid ni vill, hanukka, thanksgiving, jul, nyår, påsk, vad som än faller er in så kan ni dela med er av detta! Du vet väl att fuska inte gillar "Officiella-XXXX-Tråden" va? Dessutom så finns det rätt många Jul-trådar i allmänt nu, alla väldigt snarlika. God Jul Fuska iaf. :lol: Redigerat 24 December 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 24 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Mjo, men min inriktning är speciell. Den är även skapad av mig, vilket gör den extremt betydelsefull. Ett dagligt God Jul får ni av mig också haha, inte bara ett nattligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 God jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Rasist Du har inget argument är det inte det du hela tiden tjatar om att man ska ha! God jul allesammans!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hjortar Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Jag önskar er än god jul allesammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 God jul på morgonen/eftermiddagen nu då. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Från oss Alla till Er Alla En Riktigt God Jul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 God Jul fuska lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.