Legolasswe Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Wii + Wii sports. En dvd med tre filmer The Simpsons Movie,How the Grinch stole christmas och Spiderwick.( :rolleyes: ) Massa kläder. Vargbröder del 1. Cyberia:Ljusstormen. Redigerat 4 Januari 2010 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 SLASH-Slash med Anthony Bozza. En handkontroll till datan. Ett headset. Ett anteckningsblock. En målarbok En sodastream(XD). Massa kläder. Pengar. Träningssaker. DJ hero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 SLASH-Slash med Anthony Bozza. En handkontroll till datan. Ett headset. Ett anteckningsblock. En målarbok En sodastream(XD). Massa kläder. Pengar. Träningssaker. DJ hero. Fett kul att ha en soda stream, ja har en.. som är paj.. DJ Hero verkar skit svårt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 SLASH-Slash med Anthony Bozza. En handkontroll till datan. Ett headset. Ett anteckningsblock. En målarbok En sodastream(XD). Massa kläder. Pengar. Träningssaker. DJ hero. Fett kul att ha en soda stream, ja har en.. som är paj.. DJ Hero verkar skit svårt xD DJ hero är svårt när man inte vet hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 En dator :D 2000 kr Massa T-Shirts Kallingar Rise Against Hoodie (Y) Ett flak cola En korg med massa godis och skit. Strumpor. Nån sorts plast-genomskinglig-julstrumpa med godis. PC-Gamer Deo x2 Parfym Schampo Sen lite fillimojs jag ej kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 En dator :D 2000 kr Massa T-Shirts Kallingar Rise Against Hoodie (Y) Ett flak cola En korg med massa godis och skit. Strumpor. Nån sorts plast-genomskinglig-julstrumpa med godis. PC-Gamer Deo x2 Parfym Schampo Sen lite fillimojs jag ej kommer ihåg. Bra jul :-) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Lite sent ute, men jag fick: 1300kr En hel del godis. Några serietidningar. American Pie: The Book of love (Som jag hade sett dagen innan lolz xD) Ett års premunation av Allt om historia (En tidning om historia) En 46" LCD TV (Ahhh yeaaah : D) Fick säkert något mer men jag är senil som en guldfisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Lite sent ute, men jag fick: 1300kr En hel del godis. Några serietidningar. American Pie: The Book of love (Som jag hade sett dagen innan lolz xD) Ett års premunation av Allt om historia (En tidning om historia) En 46" LCD TV (Ahhh yeaaah : D) Fick säkert något mer men jag är senil som en guldfisk. Åh. En tv :o Fan va grymt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.