Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Sladdar - Nja

Utrymme - Visst, men jag känner inte till ett mindre agg och inte blir det jag som faller domen att "nu ska det köpas ett chassi också". Nästan som det kanske var enklare att köpa en helt ny burk issåfall... ^^

Redigerat av saverty
Skrivet

Jag hade i vilket fall 2 gamla datorer som jag skulle byta nätagg i också var alla sladdar olika, och hade också tänkt att köpa nytt grafikkort - och för det behövde jag nytt nätagg. Men mitt chassi var för litet...

Skrivet

Okej jag ljög lite där det finns fall där sladdarna inte passar men det är därför det följer adapters till grafikkorten. :) Kostar en tjuga på inet annars så. ^^

Men jag är säker på att Ferad blir något irriterad om hans 700kr grafikkort plötsligt steg till hela 2000, håller tummarna för att det inte är nätagget xD

Skrivet (redigerat)

Låter bättre. ^^ Men som du sa där, i värsta fall... Inbyggt nätagg har nog aldrig hört till de mest rekommenderade lösningarna :P

Redigerat av saverty
Skrivet (redigerat)

Bor inte så farligt långt från Arako, så får nog dra till honom och sno ett aggregat från honom ^^

och i värsta fall funderar jag på att köpa detta chassit ^^

Dock så är ju ace's nätagg inte det bästa så skulle inte rekommendera det:P

Redigerat av TJaalol
  • 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Lånade ett nätaggregat utav Arako.

det är ett Corsair Tx650w så strömfförsöjningen är inte något problem nu i alla fall.

Men jag har fortfarande samma problem :S

Redigerat av Ferad

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...