Hoppa till innehåll

Fyrverkerier Till Nyår!

Nacke3000

Fyrverkerier  

73 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Man kanske kan få ha olika uppfattningar på "kul"..

Ja, det är klart. Men man ska väl få ha kul på sitt sätt utan att behöva kallas omogen?

Alla har sina egna uppfattningar om vad som är moget, omoget, tråkigt eller kul. Detta går inte att undvika.

Men det går att ignorera. Och om jag tycker det är kul med "något", som någon annan tycker är omoget, så kommer det ju inte drabba mig, då jag allafall har kul och inte dömmer andra för sina intressen/val i livet etc. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att blanda alkohol och smällare är inte så smart, så jag skippar det, inte lika kul att spränga längre då päronen inte sponsrar med raketer längre, och, tja... inte lika kul när det är så jävla små explosioner.

Men en hemmagjort "bomb" lär det väl bli =D

Börjar bli ritual nu! Spränger den vid 17 tiden så spetsa öronen då ;)

Så istället för att skippa alkoholen så skippar du smällare?

Bra där! <_<

Han är 16 och tror han kan hantera spriten utan några problem. Låt han till han spränger bort sitt ansikte eller blir nedslagen och våldtagen av en man i kappa. (Det händer alla!.. oh wait wat)

Kanske ska läsa igenom det jag skrev innan du lägger "roliga" kommentarer i syfte att trycka ned dem som inte är en perfekt kopia av dig själv.

Skippade smällare när jag var 10år gammal av den enkla anledningen att jag tyckte dem var tråkiga och fick då varje år gratis raketer som smällde högt och stort av min farbror, men dem har slutat komma nu i samband med att han inte jobbar på SVEA längre. Så då har man börjat meka egna saker med HJÄLP av proffesionella pyrotekniker så inge whine över hemmamek! Alkohol dricker jag så pass sällan och blir nästan aldrig överberusad då jag vet hur mycket jag ska dricka för att bli berusad men ändå ha koll på vad jag gör ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Pfff.

Fyrverkerier är bara jobbigt. Hunden blir galen och hoppar upp i soffan där man sitter, då spiller man ut cidern man har i handen på soffan och får tillbringa en timme med att tvätta den.

Sen låter det förjävligt.

Jag drar ut till landet så man slipper fyrverkerijävlarna. Där vi har vårt landställe ser man max 10-15 raketer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pfff.

Fyrverkerier är bara jobbigt. Hunden blir galen och hoppar upp i soffan där man sitter, då spiller man ut cidern man har i handen på soffan och får tillbringa en timme med att tvätta den.

Sen låter det förjävligt.

Jag drar ut till landet så man slipper fyrverkerijävlarna. Där vi har vårt landställe ser man max 10-15 raketer.

händer det där med cidern ofta eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...