Jackal Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 (redigerat) Hej. Jag är 13 år och spelar just nu fotboll på sommaren och där går det bra. Jag vill dock också sporta på vintern t.ex för att hålla igång och inte tappa formen. Jag gillar verkligen att spela innebandy och på skolan är jag bäst i klassen (utan att skryta). Jag försökte börja med innebandy i slutet av säsongen förra vintern, men under en träning när jag just börjat tuppade jag av.. efter det hoppade jag att fortsätta.. jag hann inte spela en match ens så jag blev aldrig med i laget riktigt. Jag tänkte börja spela i början av denna säsong och tog med två kompisar.. då kom tränaren fram till oss och sa att det var fullt så vi kanske inte kunde fortsätta och också att vi var för dåliga för att kunna platsa i 96:serien gissade han på.. dock hade vi inte ens fått spela match på träningen ens :huh: Så jag la av denna gång också.. Assisterande tränaren ringde dock upp senare och bad om ursäkt och sa att jag var välkommen tillbaka, så jag tänkte börja igen. Jag är sugen och har gått på en träning, det gick rätt bra, man märker att de andra spelat längre än mig men de är inte överdrivet skickliga.. Jag undrar nu: Ni som kan innebandy och kanske spelar/har spelat, tror ni att jag någon chans att komma in i laget och kommer jag klara av att hoppa in i 96:serien bara så där mitt i säsongen? Som sagt. Jag är snabb, bäst i klassen och har lätt för de flesta sporter.. Tacksam för svar! Redigerat 25 December 2009 av Jackal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wtfdude Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Ingen chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Ignorera dumskallen över mig. Klart du har en chans, det är aldrig för sent att börja med något.. Har för mig att någon superstjärna (idag) började med sin sport när han/hon (minns inte) var 16. Det är ju aldrig för sent, så satsa ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Hej. Jag är 13 år och spelar just nu fotboll på sommaren och där går det bra. Jag vill dock också sporta på vintern t.ex för att hålla igång och inte tappa formen. Jag gillar verkligen att spela innebandy och på skolan är jag bäst i klassen (utan att skryta). Jag försökte börja med innebandy i slutet av säsongen förra vintern, men under en träning när jag just börjat tuppade jag av.. efter det hoppade jag att fortsätta.. jag hann inte spela en match ens så jag blev aldrig med i laget riktigt. Jag tänkte börja spela i början av denna säsong och tog med två kompisar.. då kom tränaren fram till oss och sa att det var fullt så vi kanske inte kunde fortsätta och också att vi var för dåliga för att kunna platsa i 96:serien gissade han på.. dock hade vi inte ens fått spela match på träningen ens :huh: Så jag la av denna gång också.. Assisterande tränaren ringde dock upp senare och bad om ursäkt och sa att jag var välkommen tillbaka, så jag tänkte börja igen. Jag är sugen och har gått på en träning, det gick rätt bra, man märker att de andra spelat längre än mig men de är inte överdrivet skickliga.. Jag undrar nu: Ni som kan innebandy och kanske spelar/har spelat, tror ni att jag någon chans att komma in i laget och kommer jag klara av att hoppa in i 96:serien bara så där mitt i säsongen? Som sagt. Jag är snabb, bäst i klassen och har lätt för de flesta sporter.. Tacksam för svar! Tuppade du av på en träning? Antingen är det för svår sport för dig eller så kämpar du för hårt.. Om det är ett lag för 13 åringar kan dem inte ens vara mycket bättre än någon som vet hur man hanterar en klubba och vet vad en boll är. Om du hänger med på träningarna och kan skjuta så får du säkert spela en match in no time. Svimma bara inte.. Kan ge fel intryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Hej. Jag är 13 år och spelar just nu fotboll på sommaren och där går det bra. Jag vill dock också sporta på vintern t.ex för att hålla igång och inte tappa formen. Jag gillar verkligen att spela innebandy och på skolan är jag bäst i klassen (utan att skryta). Jag försökte börja med innebandy i slutet av säsongen förra vintern, men under en träning när jag just börjat tuppade jag av.. efter det hoppade jag att fortsätta.. jag hann inte spela en match ens så jag blev aldrig med i laget riktigt. Jag tänkte börja spela i början av denna säsong och tog med två kompisar.. då kom tränaren fram till oss och sa att det var fullt så vi kanske inte kunde fortsätta och också att vi var för dåliga för att kunna platsa i 96:serien gissade han på.. dock hade vi inte ens fått spela match på träningen ens :huh: Så jag la av denna gång också.. Assisterande tränaren ringde dock upp senare och bad om ursäkt och sa att jag var välkommen tillbaka, så jag tänkte börja igen. Jag är sugen och har gått på en träning, det gick rätt bra, man märker att de andra spelat längre än mig men de är inte överdrivet skickliga.. Jag undrar nu: Ni som kan innebandy och kanske spelar/har spelat, tror ni att jag någon chans att komma in i laget och kommer jag klara av att hoppa in i 96:serien bara så där mitt i säsongen? Som sagt. Jag är snabb, bäst i klassen och har lätt för de flesta sporter.. Tacksam för svar! Svimma bara inte.. Kan ge fel intryck. Jag tror inte han svimmade med vilje direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 @ I think not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Hej. Jag är 13 år och spelar just nu fotboll på sommaren och där går det bra. Jag vill dock också sporta på vintern t.ex för att hålla igång och inte tappa formen. Jag gillar verkligen att spela innebandy och på skolan är jag bäst i klassen (utan att skryta). Jag försökte börja med innebandy i slutet av säsongen förra vintern, men under en träning när jag just börjat tuppade jag av.. efter det hoppade jag att fortsätta.. jag hann inte spela en match ens så jag blev aldrig med i laget riktigt. Jag tänkte börja spela i början av denna säsong och tog med två kompisar.. då kom tränaren fram till oss och sa att det var fullt så vi kanske inte kunde fortsätta och också att vi var för dåliga för att kunna platsa i 96:serien gissade han på.. dock hade vi inte ens fått spela match på träningen ens :huh: Så jag la av denna gång också.. Assisterande tränaren ringde dock upp senare och bad om ursäkt och sa att jag var välkommen tillbaka, så jag tänkte börja igen. Jag är sugen och har gått på en träning, det gick rätt bra, man märker att de andra spelat längre än mig men de är inte överdrivet skickliga.. Jag undrar nu: Ni som kan innebandy och kanske spelar/har spelat, tror ni att jag någon chans att komma in i laget och kommer jag klara av att hoppa in i 96:serien bara så där mitt i säsongen? Som sagt. Jag är snabb, bäst i klassen och har lätt för de flesta sporter.. Tacksam för svar! Svimma bara inte.. Kan ge fel intryck. Jag tror inte han svimmade med vilje direkt. Nja, men om han kämpar så hårt så han känner att han håller på att svimma kan han ju alltid gå och sätta sig och inte svimma. Inte exakt som att han går ut på planen och tuppar av direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Klart att du har en chans men innebandy säsongen håller ju på ända fram te våren/sommaren och då kan de ju krocka med fotbollen. De var därför jag slutade i innebandy. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackal Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Tack för svaren! Nja jag svimmade för att träningen var så tidigt på morgonen och jag inte hade ätit en rejäl frukost, blir sån där "lågt blodsocker" eller vad det heter då. Har inte hänt sen dess ;) vi körde start och stop/ idioten så ni förstår nog vad jag menar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.