Tidusel Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Hejsan! Har börjat Twittra nu! Ni kanske känner igen mitt Användar namn? Jag har varit på många forum , Googlar ni mitt usename lär ni hitta mycket Historik! Men iaf , nu har jag börjat Twittrat. Ska samt göra ny design snart osm möjligt när jag fått PS till min nya Laptop (; Men kolla in den , och följ är ni rara (; www.Twitter.com/Tidusel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Hejsan! Har börjat Twittra nu! Ni kanske känner igen mitt Användar namn? Jag har varit på många forum , Googlar ni mitt usename lär ni hitta mycket Historik! Men iaf , nu har jag börjat Twittrat. Ska samt göra ny design snart osm möjligt när jag fått PS till min nya Laptop (; Men kolla in den , och följ är ni rara (; www.Twitter.com/Tidusel Nja känner inte igen dig, men låter som om du är kändis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Nej, jag känner verkligen inte igen ditt användarnamn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Nej, jag känner verkligen inte igen ditt användarnamn.Samma här, men nog är det uselt och slösar min tid ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Du spammar mig på msn hela tiden. Har fått din msn på nåt sätt och du har samma visningsbild som den på twitter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 §3.5 låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg