Hoppa till innehåll

Kommer Till Andra Ön?

w4nkarN

Rekommendera inlägg

Tja, jag har några frågar, när kommer man till andra ön? Jag har möst ner Vladimar, och har gjort klart det uppdraget när man ska skjuta en snubbe i benet i porräfferen (Sedan köpa ett nytt vapen)

Har jag långt till andra ön?

Sedan hur fasen filmar man? Kör GTA4 på PC btw, om det hjälper

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Så om jag vill göra nått stunt så trycker jag F1, sedan när jag är klar tryckar jag F2?

Gud han tror du Har Gta IV till ps2 hahaha :lol: tillåt mig små le Btw vet ej hur du filmar dock men du har långt kvar du är ju fortfarande i början gör uppdrag så kommer du till andra ön
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så om jag vill göra nått stunt så trycker jag F1, sedan när jag är klar tryckar jag F2?

Nej, du trycker F1 efter stuntet. alltså, Spela -> Stunt -> F1

när du trycker F1 så sparas det från ca. 30 sekunder innan du tröck F1.

och nej jag tror inte han har det på ps2 -.- ps har R1 R2 L1 L2, inte F1. du vet den knappen som sitter på tangentbordet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gud han tror du Har Gta IV till ps2 hahaha :lol: tillåt mig små le Btw vet ej hur du filmar dock men du har långt kvar du är ju fortfarande i början gör uppdrag så kommer du till andra ön

Fan myttar du om? Har haft GTA i som, 4 dagar, sedan finns inte GTA IV till PS2 aight?

NoSight; Mkay, tack, är iaf F2 för mig, "If you want to save this clip push F2 now" eller nått står det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan myttar du om? Har haft GTA i som, 4 dagar, sedan finns inte GTA IV till PS2 aight?

NoSight; Mkay, tack, är iaf F2 för mig, "If you want to save this clip push F2 now" eller nått står det

kanske är f2 kommer inte ihåg ^^ spelar det bara på 360 nu, har inte ens köpt det till pc ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...