w4nkarN Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Tja, jag har några frågar, när kommer man till andra ön? Jag har möst ner Vladimar, och har gjort klart det uppdraget när man ska skjuta en snubbe i benet i porräfferen (Sedan köpa ett nytt vapen) Har jag långt till andra ön? Sedan hur fasen filmar man? Kör GTA4 på PC btw, om det hjälper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 du är ju bara i början, du har långt kvar. för att filma så trycker du bara på f1 för att spara klippet, spelet filmar helatiden men klipper inte föränn du har tryckt på f1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Så om jag vill göra nått stunt så trycker jag F1, sedan när jag är klar tryckar jag F2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Så om jag vill göra nått stunt så trycker jag F1, sedan när jag är klar tryckar jag F2?Gud han tror du Har Gta IV till ps2 hahaha :lol: tillåt mig små le Btw vet ej hur du filmar dock men du har långt kvar du är ju fortfarande i början gör uppdrag så kommer du till andra ön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Så om jag vill göra nått stunt så trycker jag F1, sedan när jag är klar tryckar jag F2?Nej, du trycker F1 efter stuntet. alltså, Spela -> Stunt -> F1när du trycker F1 så sparas det från ca. 30 sekunder innan du tröck F1. och nej jag tror inte han har det på ps2 -.- ps har R1 R2 L1 L2, inte F1. du vet den knappen som sitter på tangentbordet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Så om jag vill göra nått stunt så trycker jag F1, sedan när jag är klar tryckar jag F2?Gud han tror du Har Gta IV till ps2 hahaha :lol: tillåt mig små le Btw vet ej hur du filmar dock men du har långt kvar du är ju fortfarande i början gör uppdrag så kommer du till andra ön Fan myttar du om? Har haft GTA i som, 4 dagar, sedan finns inte GTA IV till PS2 aight? NoSight; Mkay, tack, är iaf F2 för mig, "If you want to save this clip push F2 now" eller nått står det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Så om jag vill göra nått stunt så trycker jag F1, sedan när jag är klar tryckar jag F2? Gud han tror du Har Gta IV till ps2 hahaha :lol: tillåt mig små le Btw vet ej hur du filmar dock men du har långt kvar du är ju fortfarande i början gör uppdrag så kommer du till andra ön Fan myttar du om? Har haft GTA i som, 4 dagar, sedan finns inte GTA IV till PS2 aight? NoSight; Mkay, tack, är iaf F2 för mig, "If you want to save this clip push F2 now" eller nått står det kanske är f2 kommer inte ihåg ^^ spelar det bara på 360 nu, har inte ens köpt det till pc ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 gör fler uppdag så kommer du till andra ön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Menar du en helt ny ö eller att kunna komma till de andra länkarna på ön du är på nu? Du kommer till en helt ny ö vid ungefär 50% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg