Hoppa till innehåll

Game Of The Year 2009


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

Varför har jag inte fattat innebörden, butthurt?

 

 

Men om alla ska vara såna jävla petkärringar, säg till Tolin med, han sa också Mirror's Edge era as.

Tolin visste antagligen inte att MiE släpptes 2008 och eftersom du postade just efter honom med samma sak så tänkte väl folk inte på det. Han påstod heller aldrig att MiE kan vara GOTY 2009 även fast det släpptes 2008.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men varför skulle han isåfall ändå skriva det i 2009-tråden?

 

Det är bara patetiskt att anmärka på dessa småsaker, fan. Anmärk på grövre grejer och vad gör det om jag nu tycker att ME överträffar alla spel i år då?

 

Sluta misslyckas och "fäll ut pungen och landa" ffs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2009: Förmodligen MW2. Har dock inte kört det själv, men körde MW1, helt klart det bästa singleplayerspelet jag någonsin kört, och MW2 sades vara ännu bättre. Jämför jag med de andra GOTY09 nomineringarna lär jag säga MW2. Ur perspektivet vad jag faktiskt spelat så blir det L4D2

2010: Dead Space 2

 

Dead Space är antagligen det hemskaste spel jag spelat, i positiv mening.

Varenda rum, varenda korridor, varenda fiende kunde höja pulsen på mig. Barnligt? Njae, skulle skylla på min otroliga förmåga att känna mig involverad i spelet. Jag rushar aldrig, jag smög med vapnet redo genom nästa hela första omgången. Drog vapen inför varför hissdörr som öppnade sig... fan vad jag ser fram emot tvåan.

Sorgligt nog så har jag tyvärr dock, mer eller mindre, vant mig med necromorphs. De kan få mig att hoppa till, men de var så otroligt mycket mer skrämmande de första två kapitlen när jag körde ettan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många COD MW2 alltså.

Lite förvånad att inte fler ser God of War 3 som deras MA game.

Samtliga som har MW2 som GOTY spelar antagligen på PC eller Xbox360. Detsamma gäller för God of War III som Most Anticipated.

True that.

Tycker att Sony måste blir bättre på sin advertising i Sverige.

Så PS3 ägare får bättre koll på spel som t.ex. God of War III och Heavy Rain o.s.v.

 

I USA & Japan kan man ju t.o.m hyra DVD och Bluray över PSN :( Orättvist att vi i Europa inte få ta del av alla förmåner som finns tillgängliga i de andra världsdelarna.

 

ja varför får dom göra det men inte eu? jävla snålisar låter inte eu ochså få hyra filmer och annat. men det kommer 2010 till eu. och fan har usa alla bra ps1 spel men vi får skräp bara. vi har fått först command & conquer retaliation men sen kom den till usa. då borde vi fan få nåt bra spel dom har ju massor. usa är snål.

 

Haha klart dem vill få ut det Europa också, som företag vill man etablera sig så bäst som möjligt i hela världen.

Man kan inte vara snål för att man inte vill sälja sina produkter till EU ;) En del konsoller släpps till Japan först t.ex för att stabilisera utbudet på maskinerna t.ex, anpassa dem till regionen med nätet osv, man tar steg för steg.

 

Det finns en massa konsoller som släppts i Japan och floppat och slutat produceras, som tur är köper inte Svenska företag in dem för isåfall skulle dem gå i förlust. Så Japan är ungefär som testkaniner kan man säga ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...