Garone Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Varför har jag inte fattat innebörden, butthurt? Men om alla ska vara såna jävla petkärringar, säg till Tolin med, han sa också Mirror's Edge era as. Tolin visste antagligen inte att MiE släpptes 2008 och eftersom du postade just efter honom med samma sak så tänkte väl folk inte på det. Han påstod heller aldrig att MiE kan vara GOTY 2009 även fast det släpptes 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Men varför skulle han isåfall ändå skriva det i 2009-tråden? Det är bara patetiskt att anmärka på dessa småsaker, fan. Anmärk på grövre grejer och vad gör det om jag nu tycker att ME överträffar alla spel i år då? Sluta misslyckas och "fäll ut pungen och landa" ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kreew Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) COD:MW2. Redigerat 30 December 2009 av Stekpanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 2009: Förmodligen MW2. Har dock inte kört det själv, men körde MW1, helt klart det bästa singleplayerspelet jag någonsin kört, och MW2 sades vara ännu bättre. Jämför jag med de andra GOTY09 nomineringarna lär jag säga MW2. Ur perspektivet vad jag faktiskt spelat så blir det L4D2 2010: Dead Space 2 Dead Space är antagligen det hemskaste spel jag spelat, i positiv mening. Varenda rum, varenda korridor, varenda fiende kunde höja pulsen på mig. Barnligt? Njae, skulle skylla på min otroliga förmåga att känna mig involverad i spelet. Jag rushar aldrig, jag smög med vapnet redo genom nästa hela första omgången. Drog vapen inför varför hissdörr som öppnade sig... fan vad jag ser fram emot tvåan. Sorgligt nog så har jag tyvärr dock, mer eller mindre, vant mig med necromorphs. De kan få mig att hoppa till, men de var så otroligt mycket mer skrämmande de första två kapitlen när jag körde ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Seriöst, endast en har uttnämt DA:O till GOTY? GOTY: DRAGON AGE: ORIGINS - självklart! Längtar till det nya expansionpaketet Cataclysm till World of Warcraft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Man ska bara välja spel som släpptes 2009. Annars skulle man inte behöva själva "2009" i Game of the Year 2009.. Så Mirrors Edge är inte ett GOTY 2009. Men kanske var din/eran GOTY 2008.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 GOTY: Resident Evil 5 Most Anticipated 2010 Blir: World of Warcraft Cataclysm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Många COD MW2 alltså. Lite förvånad att inte fler ser God of War 3 som deras MA game. Samtliga som har MW2 som GOTY spelar antagligen på PC eller Xbox360. Detsamma gäller för God of War III som Most Anticipated. True that. Tycker att Sony måste blir bättre på sin advertising i Sverige. Så PS3 ägare får bättre koll på spel som t.ex. God of War III och Heavy Rain o.s.v. I USA & Japan kan man ju t.o.m hyra DVD och Bluray över PSN :( Orättvist att vi i Europa inte få ta del av alla förmåner som finns tillgängliga i de andra världsdelarna. ja varför får dom göra det men inte eu? jävla snålisar låter inte eu ochså få hyra filmer och annat. men det kommer 2010 till eu. och fan har usa alla bra ps1 spel men vi får skräp bara. vi har fått först command & conquer retaliation men sen kom den till usa. då borde vi fan få nåt bra spel dom har ju massor. usa är snål. Haha klart dem vill få ut det Europa också, som företag vill man etablera sig så bäst som möjligt i hela världen.Man kan inte vara snål för att man inte vill sälja sina produkter till EU ;) En del konsoller släpps till Japan först t.ex för att stabilisera utbudet på maskinerna t.ex, anpassa dem till regionen med nätet osv, man tar steg för steg. Det finns en massa konsoller som släppts i Japan och floppat och slutat produceras, som tur är köper inte Svenska företag in dem för isåfall skulle dem gå i förlust. Så Japan är ungefär som testkaniner kan man säga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Seriöst, endast en har uttnämt DA:O till GOTY? GOTY: DRAGON AGE: ORIGINS - självklart! Längtar till det nya expansionpaketet Cataclysm till World of Warcraft! Njae 2st faktist, jag och Aircondition : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) GOTY Assassins Creed 2 "I will seek vengeance upon those who have betrayed my family" MA Uncharted 2 "We are standing int the middle of Shambhala and you are asking of what's possible?! Redigerat 31 December 2009 av anonym0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 MA Uncharted 2Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 MA Uncharted 2Huh? läs första inlägget på tråden så fattar du. Most anticipated game of 2010 Uncharted 2, MA=Förkortning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.