Hivee Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 MA Uncharted 2 Huh? läs första inlägget på tråden så fattar du. Most anticipated game of 2010 Uncharted 2, MA=Förkortning Erm jag vet, men Uncharted 2 är redan ute?.. Inget att anticipata så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Resident Evil 5 helt klart. Synd bara att det inte kom till Wii, spelade det på PC men grymt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Resident Evil 5 helt klart. Synd bara att det inte kom till Wii, spelade det på PC men grymt ändå.Jag blev faktist ganska besviken på det spelet.Var inte så bra som jag trodde det skulle bli. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Mitt GOTY 2009:Batman Arkham Asylum. MA 2010:Har ingen aning faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) GOTY: Batman Arkham Asylum Most anticipated game of 2010: Red Dead Redemption Redigerat 1 Januari 2010 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 GOTY: Batman Arkham Asylum Most anticipated game of 2010: Red Dead Redemption left4dead 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 GOTY : Assasin's Creed 2 MA : Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Resident Evil 5 helt klart. Synd bara att det inte kom till Wii, spelade det på PC men grymt ändå.Jag blev faktist ganska besviken på det spelet.Var inte så bra som jag trodde det skulle bli. :( Jag känner din smärta. Jag var otroligt hypad för spelet. Men sen när det kom ut, kändes det så kass att jag inte änns köpte det.. Ska nog köpa det om några månader. Efter Heavy Rain, God of War III, Final Fantasy 13, Red Dead Redemption och Mass Effect 2 etc :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Uncharted 2 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Mirrors Edge gillade jag, vet dock inte om det kom ut 09 eller 08 :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jag har inte spelat bra spel som Uncharted 2, Batman Arkham Asylum och Call of duty Modern Warfare 2 men av alla spel jag spelat så är Resident Evil 5 det bästa spelet detta året. Iallafall om man spelar co-op. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Mirrors Edge gillade jag, vet dock inte om det kom ut 09 eller 08 :zzz:Det är kul för många hatar Mirrors Edge. Och nja det kom ut 2008. Fast till PC kom det väl ut 2009.(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.