Garone Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Ok, tack :) fast fattar inte riktigt cpu-z var ser man att den klarar pci-e? Ta screenshot på CPU-Z och ladda upp så kan vi se åt dig. Redigerat 29 December 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Ok, tack :) fast fattar inte riktigt cpu-z var ser man att den klarar pci-e? Ta screenshot på CPU-Z och ladda upp så kan vi se åt dig. så.. Hur mycket shader har HD5770? Redigerat 29 December 2009 av krydda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Ok, tack :) fast fattar inte riktigt cpu-z var ser man att den klarar pci-e? Ta screenshot på CPU-Z och ladda upp så kan vi se åt dig. så.. Hur mycket shader har HD5770? Bilden du laddade upp visar RAM minne, ta en bild på "Graphics" fliken xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Ok, tack :) fast fattar inte riktigt cpu-z var ser man att den klarar pci-e? Ta screenshot på CPU-Z och ladda upp så kan vi se åt dig. så.. Hur mycket shader har HD5770? Bilden du laddade upp visar RAM minne, ta en bild på "Graphics" fliken xD haha jag visste inte vilken det stog på så tog bara nån xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Ok, tack :) fast fattar inte riktigt cpu-z var ser man att den klarar pci-e? Ta screenshot på CPU-Z och ladda upp så kan vi se åt dig. så.. Hur mycket shader har HD5770? Bilden du laddade upp visar RAM minne, ta en bild på "Graphics" fliken xD haha jag visste inte vilken det stog på så tog bara nån xD Kan du ladda upp en bild på "Mainboard" fliken också? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Ja om har har PCI-E står det under Mainboard.. cpu-z är lite lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Ok, tack :) fast fattar inte riktigt cpu-z var ser man att den klarar pci-e? Ta screenshot på CPU-Z och ladda upp så kan vi se åt dig. så.. Hur mycket shader har HD5770? Bilden du laddade upp visar RAM minne, ta en bild på "Graphics" fliken xD haha jag visste inte vilken det stog på så tog bara nån xD Kan du ladda upp en bild på "Mainboard" fliken också? :) :) glömde trycka på ladda upp Redigerat 29 December 2009 av krydda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Konstigt... på Graphic Interface ska det stå men det står ju inget där. Du skulle kunna ta ut kortet och kolla på det om det är PCI-E eller AGP. http://upload.snelhest.org/images/091229agp-vs-pci-2-1-.jpg Redigerat 29 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Konstigt... på Graphic Interface ska det stå men det står ju inget där.ok.. konstigt <_< får väl kolla imon Redigerat 30 December 2009 av krydda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Ok, tack :) fast fattar inte riktigt cpu-z var ser man att den klarar pci-e? Ta screenshot på CPU-Z och ladda upp så kan vi se åt dig. så.. Hur mycket shader har HD5770? Bilden du laddade upp visar RAM minne, ta en bild på "Graphics" fliken xD haha jag visste inte vilken det stog på så tog bara nån xD Kan du ladda upp en bild på "Mainboard" fliken också? :) :) glömde trycka på ladda upp Står ju inget? :o Har du verkligen grafikkort plats eller är det integrerat i moderkortet= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 30 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Ok, tack :) fast fattar inte riktigt cpu-z var ser man att den klarar pci-e? Ta screenshot på CPU-Z och ladda upp så kan vi se åt dig. så.. Hur mycket shader har HD5770? Bilden du laddade upp visar RAM minne, ta en bild på "Graphics" fliken xD haha jag visste inte vilken det stog på så tog bara nån xD Kan du ladda upp en bild på "Mainboard" fliken också? :) :) glömde trycka på ladda upp Står ju inget? :o Har du verkligen grafikkort plats eller är det integrerat i moderkortet= ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Asså om det är inbyggt i moderkortet, men jag googlade på det moderkortet du hade och det hade en PCI-E plats men jag vet dock inte om det är PCI-E 2.0 vilket Ati Radeon HD5770 kör på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.