Husko Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Inge Wc3, Och kör typ, D2, D2_long, Nuke, Train, inferno, Cpl_mill :)Mm precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Detta låter ju bra. :) Skulle vara kul att spela med medlemmar från fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 OK! Då verkar det som de flesta är överens, ingen WC3 xD Då lägger jag upp en vanlig CS server idag (Ikväll) under mapen d2_long. När jag har informerat fuska.se att jag skulle vilja lägga upp den på sidan, om man nu får det längre. Så kan man starta en officiell tråd om servern, där vi föreslår maps och såntdär. Over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Fan vad nicet, Jag kommer lätt komma in. Och jag och kaktus kommer pwna er allihop :o Vilken tid kommer servern starta? SKulle vara nice runt 6 - halv 7. Redigerat 2 Januari 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Kan vi blocka awp och auto sniper på de_dust2_long? För det är för bra om man är ct xD Men det bestämmer ni xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Kan vi blocka awp och auto sniper på de_dust2_long? För det är för bra om man är ct xD Men det bestämmer ni xDNEJ FÖR FAN!Awp är min specialitet, Det är ändå inte så svårt att döda en som har awp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Näe. Men awp ska jag ju lära mig så kan ju vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) EDIT.. Redigerat 2 Januari 2010 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Fan vad nicet, Jag kommer lätt komma in. Och jag och kaktus kommer pwna er allihop :o Vilken tid kommer servern starta? SKulle vara nice runt 6 - halv 7. Ololololololololol, trodde det var admin som skrev.Men iaf, kommer servern på snart? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Vad hände med servren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Vad hände med servren? Han kanske inte hade tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Han dog, det är nog det ända som kan ha hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.