datavirre Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Nån som spelar splinter cell: pandora tomorrow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag orkar inte köra det mer, det var för enkelt... också har jag ändå det på mitt Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Pandora Tomorrow är det verkligen enkelt? Liksom den första Splinter Cell var lite svår att klara och om det är Splinter Cell Pandora Tomorrow så är det väl dubbelt så svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stinger Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 de e super lätt ju...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Tycker du ja! Första Splinter Cell var så svår att jag hörde en Vuxen som jobbade på Tradition säga: Asså Splinter Cell 1 är ju så svår så att jag har ju inte ens kommit till 4 banan! Jag tror inte att det är Mega Enkelt men kanske Enkelt är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Ja klarade de ganska så snabbt. De va lättare än 1:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kourosh92 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Du som har klarat hela pandora tomorrow, kan du säga nått tips när man e där i studio rummet och han ska filma; de e för svårt HJÄLP. En sak till e de sista bana??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Det står väl på baksidan av förpackningen hur många uppdrag det finns.. Jepp SC PT är enkelt, men inte allt för enkelt.. I alla recensioner står det att det är övermänskligt übersvårt.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Oggy Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Jag håller på att spela det nu och jag sitter lite fast på bana 8 på flygplatsen.. jag har dödat alla vakter som har viruset i sig å har högrs kroppstemperatur än alla andra. å så har jag kommit till ett ställe med massa våningar å sånt.. och om jag sätter på värmeglasögonen ser jag 3 snubbar där nere på marken som har hög kroppstemperatur.. en av dem är tydligen sadano.. jag vet inte hur jag ska komma åt dem.. kan inte sätta en kamera vid dem, kan inte döda dem (glas i vägen) och jag kan inte komma någon annanstans (hissarna funkar inte).. Snälla hjälp mig.. svara här eller maila mig lr adda msn; [email protected] Tack på förhand //Oscar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.