Rhino Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/t...ticle6140216.ab ursäkta om de här är spamm eller va ni kallar det. Tycker de är så jävla sjukt att dom gör ett reportage om det -.- ''Vem, vare som egentligen kastade?'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Gud vad efter dom är... Den videon har ju funnits på youtube ett bra tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jao, men ja tror den kanske är lite gammal. och hon är verkligen angagerad i de hon gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Det är aftonbladet, det är klart att de gör ett repotage om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jao, men ja tror den kanske är lite gammal. och hon är verkligen angagerad i de hon gör.Det är så man börjar ^^ tror inte att hon egentligen skulle vilja göra ett reportage om en turk med en frisbee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Grymt sjukt asså. att dom pallar. Fast ja döskrattar när hon verkligen låter seriös o säger: ''Veem, var de egentligen, som kastade frisbeen?'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Omg varför flydde han till usa??? för att skogsturken skulle mörda honom xD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Omg varför flydde han till usa??? för att skogsturken skulle mörda honom xD?Haha, eller hur xD Ingen aning asså. den är så löjlig asså :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Omg varför flydde han till usa??? för att skogsturken skulle mörda honom xD?Vad jag hört ringer folk fortfarande till "Skogsturken" och frågar vem det var som kasta, han var tvungen att flytta men vad jag hört har någon hittat honom och folk ringer typ mitt i natten.. Klart man blir förbannad då. Kolla bara hur sur han ser ut i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Omg varför flydde han till usa??? för att skogsturken skulle mörda honom xD?Vad jag hört ringer folk fortfarande till "Skogsturken" och frågar vem det var som kasta, han var tvungen att flytta men vad jag hört har någon hittat honom och folk ringer typ mitt i natten.. Klart man blir förbannad då. Kolla bara hur sur han ser ut i filmen. Aaa du. Men det va typ den killen som kastade som flydde utomlands? Inte turken va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) Omg varför flydde han till usa??? för att skogsturken skulle mörda honom xD?Vad jag hört ringer folk fortfarande till "Skogsturken" och frågar vem det var som kasta, han var tvungen att flytta men vad jag hört har någon hittat honom och folk ringer typ mitt i natten.. Klart man blir förbannad då. Kolla bara hur sur han ser ut i filmen. flashback har typ 50 sidor om honom, de vet allt, var han har bott, var han bor nu, hans telefonnummer, hans familjs adresser och telefonnummer, var han jobbar, vart han har gått i skolan, vad de som kastade och filmade heter och deras facebookprofiler.... allt! mycket intressant läsning finns där. Redigerat 28 December 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Omg varför flydde han till usa??? för att skogsturken skulle mörda honom xD? Vad jag hört ringer folk fortfarande till "Skogsturken" och frågar vem det var som kasta, han var tvungen att flytta men vad jag hört har någon hittat honom och folk ringer typ mitt i natten.. Klart man blir förbannad då. Kolla bara hur sur han ser ut i filmen. Aaa du. Men det va typ den killen som kastade som flydde utomlands? Inte turken va? Yepp, men om någon filmar något sånt om dig, sen börjar folk ringa dig mitt i natten flera gånger i flera veckor / månader. Skulle du inte bli lite sur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.