Cuz Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Xbox 360...hmmm. På X 360 finns det ju rätt mycke action. Men om man vill spela lugnare finns ju Rare. Själv tog jag Xbox 360 och tyckte det va ett bra val. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Xbox 360 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) Jag tycker inte att jag får några vidare bra svar så jag får tänka över detta själv lite mer :P Har några frågor om360 och Wii. 1. Hur många kontrollportar har respektive konsoll? 2. Vad har man hårdisken i 360 till? 3. Måste man köpa till hårdisken? eller får man med den i paketet? 4. Vad är det för skillnad mellan det vanliga Xbox 360 och Xbox 360 ELITE? 5. Får man med minneskort när man köper wii och 360? Redigerat 1 Januari 2010 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) Jag tycker inte att jag får några vidare bra svar så jag får tänka över detta själv lite mer :P Har några frågor om360 och Wii. 1. Hur många kontrollportar har respektive konsoll? 2. Vad har man hårdisken i 360 till? 3. Måste man köpa till hårdisken? eller får man med den i paketet? 4. Vad är det för skillnad mellan det vanliga Xbox 360 och Xbox 360 ELITE? 5. Får man med minneskort när man köper wii och 360? 1. Wii har fyra, 360 har också fyra. 2. Speldata, musik, bilder m.m. 3. Det beror på. Pro och Elite har hårddisk, men standard har inte det. Elite har den största hårddisken av dem. 4. Xbox 360 Elite är svart och har en 120gb hårddisk, det följer även med fler saker till när man köper den också. (headset osv.) 5. Nej, man behöver inget minneskort, heller. Redigerat 1 Januari 2010 av Noodles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 1. Wii har fyra, 360 har också fyra. 2. Speldata, musik, bilder m.m. 3. Det beror på. Pro och Elite har hårddisk, men standard har inte det. Elite har den största hårddisken av dem. 4. Xbox 360 Elite är svart och har en 120gb hårddisk, det följer även med fler saker till när man köper den också. (headset osv.) 5. Nej, man behöver inget minneskort, heller. Xbox 360 standard har visst en hårddisk. Det är Xbox 360 Arcade som inte har det. Fast med den får man ett minneskort på 128mb har jag för mig. Kan även tillägga att hårddisken används för speldemos, speladdons osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 1. Wii har fyra, 360 har också fyra. 2. Speldata, musik, bilder m.m. 3. Det beror på. Pro och Elite har hårddisk, men standard har inte det. Elite har den största hårddisken av dem. 4. Xbox 360 Elite är svart och har en 120gb hårddisk, det följer även med fler saker till när man köper den också. (headset osv.) 5. Nej, man behöver inget minneskort, heller. Xbox 360 standard har visst en hårddisk. Det är Xbox 360 Arcade som inte har det. Fast med den får man ett minneskort på 128mb har jag för mig. Kan även tillägga att hårddisken används för speldemos, speladdons osv. Oj, jag menade Arcade. Trodde den var standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) Jag tycker inte att jag får några vidare bra svar så jag får tänka över detta själv lite mer :P Har några frågor om360 och Wii. 1. Hur många kontrollportar har respektive konsoll? 2. Vad har man hårdisken i 360 till? 3. Måste man köpa till hårdisken? eller får man med den i paketet? 4. Vad är det för skillnad mellan det vanliga Xbox 360 och Xbox 360 ELITE? 5. Får man med minneskort när man köper wii och 360? 1. Wii har fyra. 360 har däremot 7. 2 usb uttag där man kan koppla in kontroller och de andra ansluts trådlöst, går att köra alla trådlösa om man vill. 2. Speldata, musik, bilder, demos, arcadespel, expansioner, installera spel så din xbox 360 inte låter så mycket m.m. 3. Det beror på. Pro (60gb) och Elite (120gb) har hårddisk, men Arcade har inte det. I arcade får du med ett inbyggt 512mb flashminne. 4. Xbox 360 Elite är svart och har en 120gb hårddisk, det följer även med fler saker till när man köper den också. (headset osv.) Karta. 5. Nej, man behöver inget minneskort, heller. I Xbox 360 arcade får du med ett inbyggt flashminne på 512mb så du kan spara spel. På Elite får du däremot inte med det, men då har du ändå redan en stor hårddisk. Redigerat 1 Januari 2010 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 har du spel till någon tidigare model i serien? (det vill säga: spel till xbox eller gamecube) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag tycker inte att jag får några vidare bra svar så jag får tänka över detta själv lite mer :P Har några frågor om360 och Wii. 1. Hur många kontrollportar har respektive konsoll? 2. Vad har man hårdisken i 360 till? 3. Måste man köpa till hårdisken? eller får man med den i paketet? 4. Vad är det för skillnad mellan det vanliga Xbox 360 och Xbox 360 ELITE? 5. Får man med minneskort när man köper wii och 360? 1. Wii har fyra. 360 har däremot 7. 2 usb uttag där man kan koppla in kontroller och de andra ansluts trådlöst, går att köra alla trådlösa om man vill. 2. Speldata, musik, bilder, demos, arcadespel, expansioner, installera spel så din xbox 360 inte låter så mycket m.m. 3. Det beror på. Pro (60gb) och Elite (120gb) har hårddisk, men Arcade har inte det. I arcade får du med ett inbyggt 512mb flashminne. 4. Xbox 360 Elite är svart och har en 120gb hårddisk, det följer även med fler saker till när man köper den också. (headset osv.) Karta. 5. Nej, man behöver inget minneskort, heller. I Xbox 360 arcade får du med ett inbyggt flashminne på 512mb så du kan spara spel. På Elite får du däremot inte med det, men då har du ändå redan en stor hårddisk. Tack. Detta var lite mer detaljerat.Men angående länken(bilden) som du gav, varför stod inte Xbox 360 standard med? Eller är det den vanliga Xboxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag tycker inte att jag får några vidare bra svar så jag får tänka över detta själv lite mer :P Har några frågor om360 och Wii. 1. Hur många kontrollportar har respektive konsoll? 2. Vad har man hårdisken i 360 till? 3. Måste man köpa till hårdisken? eller får man med den i paketet? 4. Vad är det för skillnad mellan det vanliga Xbox 360 och Xbox 360 ELITE? 5. Får man med minneskort när man köper wii och 360? 1. Wii har fyra. 360 har däremot 7. 2 usb uttag där man kan koppla in kontroller och de andra ansluts trådlöst, går att köra alla trådlösa om man vill. 2. Speldata, musik, bilder, demos, arcadespel, expansioner, installera spel så din xbox 360 inte låter så mycket m.m. 3. Det beror på. Pro (60gb) och Elite (120gb) har hårddisk, men Arcade har inte det. I arcade får du med ett inbyggt 512mb flashminne. 4. Xbox 360 Elite är svart och har en 120gb hårddisk, det följer även med fler saker till när man köper den också. (headset osv.) Karta. 5. Nej, man behöver inget minneskort, heller. I Xbox 360 arcade får du med ett inbyggt flashminne på 512mb så du kan spara spel. På Elite får du däremot inte med det, men då har du ändå redan en stor hårddisk. 360 kan väl ändå inte ha 7 kontroller samtidigt, det är ps3 som kan, och så har den 3 usb portar, 2 fram och en bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cuz Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag tycker inte att jag får några vidare bra svar så jag får tänka över detta själv lite mer :P Har några frågor om360 och Wii. 1. Hur många kontrollportar har respektive konsoll? 2. Vad har man hårdisken i 360 till? 3. Måste man köpa till hårdisken? eller får man med den i paketet? 4. Vad är det för skillnad mellan det vanliga Xbox 360 och Xbox 360 ELITE? 5. Får man med minneskort när man köper wii och 360? 3. Hårdisken följer med. 4. Elite är svart och har mer GB än Premium. 5. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Välj PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.