najzzz Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Hej, måste ha hjälp! Min morsa och farsas dator har pajat. När man startar den så kommer det bara upp bakrunds bilden inga ikoner eller start-menyn. Fattar inte vad jag ska göra, vill hälst inte formatera om den heller . Jag har testat starta den i felsäkertläge men det funka ändå inte och jag har testat köra "boot" eller vad det heter. Snäll kan någon kunnig person hjälpa mig är ni snälla :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 ctrl+alt+delete sen arkiv sen kör och skriv explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Det funkar inte, går inte att göra någonting, när man är inne på start :o :( Men tack ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Tryck windows+r sen skriv explorer.exe Exakt hur lyckades du ha sönder datorn om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 pappa stängde av den på "knappen":) men men windows vad menar du för knapp då?:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 menar du den på nätdelen elelr på knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 formatera om skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 va? Ja i värsta fall får jag väll göra de om ungen har en lösning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Windows knappen = En knapp på skrivbordet med Microsoft-loggan på. Oftast mellan CTRL och ALT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Starta i felsäkert läge med kommandotolk. skriv: cd ../.. skriv: cd windows skriv: start explorer.exe Funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 WASD- Det måste jag testa tack! :D Luxaxix-Det var det jag trodde men det funkar inte heller men tack ändå:D WASD- Det måste jag testa tack! :D Luxaxix-Det var det jag trodde men det funkar inte heller men tack ändå:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.