Harold Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Säljer bara de som jag inte gillar/ändå aldrig kör så nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jag har aldrig köpt nå spel utöver world of warcraft och det är lite svårt att sälja :P Men jag har ångrat mig då päronen sålde iväg alla mina VHS favoriter :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Har aldrig sålt ett enda spel. Har inte heller ångrat mig när jag avinstallerat ett spel när jag inte hade skivan kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Världens mest onödiga tråd! Nej, de enda spel jag sålt har varit Sega Rally och Saints Row. Jag ångrar mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Ibland händer det att jag säljer/avinstallerar spel och sedan efter en period så vill man köra spelen igen. Detta hände mig med Killzone 2, Crysis, Brothers in Arms o.s.v. Och det känns så otroligt idiotiskt att vilja köpa spel man redan haft och kört. Har detta någonsin hänt dig? Eller är jag bara dum i huvudet :D Oja alla spel jag säljer/avinstallerar vill jag ha tillbaka dom :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Världens mest onödiga tråd! Nej, de enda spel jag sålt har varit Sega Rally och Saints Row. Jag ångrar mig inte! Håll käf*** och lämna tråden om den stör dig! Okej. Bra att du inte ångra dig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Sålde Ratchet & Clank 1 & 2 för ett par år sen, 50 kr styck :( Köpte dock tillbaka på amazon ett par veckor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Sålde Ratchet & Clank 1 & 2 för ett par år sen, 50 kr styck :( Köpte dock tillbaka på amazon ett par veckor sen Finns amazon i Sverige? Ja, jag hade en gång ett spel som hette Empire dawn of the modern world, jag avintallerade det och nu kan jag inte hitta skivan :( Redigerat 29 December 2009 av Jote Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Ångrar att jag sålde mitt DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Ångrar att jag sålde mitt DS Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Världens mest onödiga tråd! Nej, de enda spel jag sålt har varit Sega Rally och Saints Row. Jag ångrar mig inte! Varför är det här en onödig tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stekpanna Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Varje spel har ett speciellt värde för mig, så NEIN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.