ArgSnickare Skrivet 29 December 2009 Rapport Skrivet 29 December 2009 (redigerat) EDIT: Fick ringa AMD support och vi fixade det, mods kan ta bort tråden :) Redigerat 29 December 2009 av DeathMetal Citera
WASD Skrivet 29 December 2009 Rapport Skrivet 29 December 2009 Anmäl dig själv om du vill ta bort tråden så mods ser det. Jag gjorde det åt dig nu. Sett alldeles för många som vill ha bort sina trådar utan att anmäla dem. Citera
ArgSnickare Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Skrivet 29 December 2009 Anmäl dig själv om du vill ta bort tråden så mods ser det. Jag gjorde det åt dig nu. Sett alldeles för många som vill ha bort sina trådar utan att anmäla dem. Okej, ska tänka på det nästa gång :) Citera
Nafrali Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 (redigerat) Något som jag tycker du borde göra är att ändra ditt första inlägg och skriva ditt problem och hur du löste det. Detta underlättar för personer som får samma/liknande problem i framtiden. Låter tråden vara öppen ihop om att TS ska göra som jag tycker (Inget måste, naturligtvis). Det behöver ju inte komma fler inlägg efter detta. Redigerat 30 December 2009 av Nafrali Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.