💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Gta?

26 svar · startad

Trådstartare #1

Tja! har nyligen skaffat en psp 3000 och har tänkt på att skaffa ett GTA spel till den men vet ej vilken av dom jag ska skaffa. Jag har dom här att välja mellan:

GTA chainatown wars

GTA Liberty City stories

GTA Vice city stories

vilket av dom ska jag välja???? :huh: tacksam för svar.

Chinatown Wars

30 Dec 2009

Chinatown Wars ger dig mest GTA för pengarna, men om du tyckte enormt mycket om GTA - Vice City (som jag) så kommer du inte att bli besviken när du spelar Vice City Stories.

31 Dec 2009

Vice City Stories är bäst.

Har det och Liberty City.

VICE CITY<3

↗ till inlägget

Vice City Stories är bäst.

Har det och Liberty City.

VICE CITY<3

så sant

chinatown är den bästa.

1 Jan 2010

Vice city ! =)

↗ till inlägget

Vice city ! =)

vice city!
2 Jan 2010

chinatown

Jag gillar personligen inte Chinatown, jag tycker det skiljer sig för mycket från dom andra så det blir inte den där riktiga GTA känslan. Men Vice city stories tycker jag du borde välja.

Chinatown ser helt förjävligt ut, ser skit tråkigt ut.

Vice City Stories är bäst av dom alla så köp det.

3 Jan 2010
↗ till inlägget

de vice city som är skit tråkig chinatown wars är ju skoj fast liberty city staden suger. därför är den nog tråkig för dig men annars äger den sönder gta vcs och lcs.

Senast ändrad:

4 Jan 2010
↗ till inlägget

Gamespot betyg;

GTA: Chinatown Wars, 9.5

GTA: Liberty City Stories, 8.6

GTA: Vice City Stories, 8.4

tycker dock att liberty city stories gav för lite gta känsla och det gjorde vice city stories med tror inte heller att du kommer tycka China Town wars är Bra så Köp saints row2 om det finns till din konsoll för där har du gta känsla så det skriker om det :D

Senast ändrad:

GTA: Liberty City Stories och GTA: Vice City Stories laggar ganska så mycket (efter15 minuter ser vägarna ut som vatten i VIce city. China town war laggar nog inte lika mycket men vice city är ändå roligast.

5 Jan 2010

Enligt mig så tycker jag Liberty City Stories har bäst "Handling". Man jobbar åt en riktig maffia boss.

Vice city stories är roligast att Åka runt fritt på, ett plus är att det finns flygplan och helicoptrar + lite andra saker som Bmx och vattenskoter.

Chinatown har jag bara testat på DS men det är sjukt kul. Gillar inte riktigt presentationen bara.

8 Jan 2010

vice city stories lätt! enligt mig det bästa gta spelet till psp

11 Jan 2010
↗ till inlägget

Jag gillar personligen inte Chinatown, jag tycker det skiljer sig för mycket från dom andra så det blir inte den där riktiga GTA känslan. Men Vice city stories tycker jag du borde välja.

Du vet att de första GTA:n såg ut som chinatown... :bah:

22 Apr 2010

Det ska va San andreas . alla andra SUGER

: B)

.

På Chinatown Wars är det överzoom som på DS och Gameboy så den ska du inte ha, men på de andra är det som på PS3, PS2 och den bästa är nog Libery City Stories så den ska du köpa!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in