99z Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Söker mmorpg spel på internet som man kan ladda ner gratis och är tillåtet för barn på 8 eller mindre. Skulle bli tacksam om jag fick svar.PS Skriv ej "talisman online" har testat en dag när jag skulle spela gick det inte. :D :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Du skriver väldigt bra för att vara 8 år ;) Club Penguin, min lillebrorsa spelar det, han är 9 år så det går nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Runescape? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Runescape? 13års gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Medelåldern på runescape är säkert 11. Passar perfekt för hans ålder. Ingen bryr sig om åldersgräns på spel ändå, vissa föräldrar bara. Rätt säker på att det är 13 för att det är ett onlinespel och man kan träffa folk med ovårdat språk. Kan inte tänka mig något i spelet förutom 16x16 .gif-bilder på blod som skulle kunna leda till en 13års gräns. Redigerat 29 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Runescape? 13års gräns. Man och måste förstå engelska eller vad dem menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Runescape? 13års gräns. Man och måste förstå engelska eller vad dem menar. Jag kunde engelska när jag var 9-10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 (redigerat) Medelåldern på runescape är säkert 11. Passar perfekt för hans ålder. Ingen bryr sig om åldersgräns på spel ändå, vissa föräldrar bara. Rätt säker på att det är 13 för att det är ett onlinespel och man kan träffa folk med ovårdat språk. Kan inte tänka mig något i spelet förutom 16x16 .gif-bilder på blod som skulle kunna leda till en 13års gräns. Ovårdat språk brukar även småbarn vara bra på. Räcker att man spelar Counter-Strike 1.6 eller source. Sitter dom och svär och skriker alla svårdomar dom kan i micen. Dessutom suger runescape med. Alla sitter med sina bots och fuskar sönder. Redigerat 30 December 2009 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 det krävs att man kan engelska för dom flesta mmorpg på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Runescape? 13års gräns. Man och måste förstå engelska eller vad dem menar. Jag kunde engelska när jag var 9-10. Osannolikt som det låter är han 8, inte 9-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Runescape? 13års gräns. Man och måste förstå engelska eller vad dem menar. Jag kunde engelska när jag var 9-10. men han var ju 8 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Blipville. Finns inget mmorpg för 8:åringar. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.