Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 I trick house första gången klickar man ju på bordet sen går man in i ett rum gör cunågra gånger sen kommer man till en sån här grej som hänger på väggen fast den här jag hittar gör inte det...Hur får jag bort den grejen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 grejen?jag fattar inte vad för grej du menar.jag har klarat trickhouse men jag kommer inte ihåg det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jaja..Men kan nån annan hjälpa mig..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag har klarat hela trick house klicka på alla saker du ser. tills slut hittar du han. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Tack Atlas65 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Det brukar blinka till var han är varje gång när man går in i rummet och det står "You being watching...", när man har klickat A. Sista gången kommer han att vara i stolen men då blinkar det inte till. Då kommer man att vinna Red/Blue Tent (Blue ifall man har Ruby och tvärt om.) som man kan ha i sin Base. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Tack! Men i slutet avdet när mangör cut finns en skroll..det står en hemlig text på den...hur tyder man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Man ska inte tyda den, gubben man är lagrar den i huvudet, sen ska man bara gå till dörren så öppnas den! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 alldeles rätt. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Tack för alla svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 varsegod :P (jag har inte skrivit ett svar) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 hehe... jag har åsså klarat alla men den e alltid på olika ställen förutom första då e den under bordet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg