X_mister_X Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jaha,du mena så.trodde du mena när man hade gått bakom skynket.jaja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 varsegod :P (jag har inte skrivit ett svar) :P Ehh..?? Då tackar jag inte dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Det brukar blinka till var han är varje gång när man går in i rummet och det står "You being watching...", när man har klickat A. Sista gången kommer han att vara i stolen men då blinkar det inte till. Då kommer man att vinna Red/Blue Tent (Blue ifall man har Ruby och tvärt om.) som man kan ha i sin Base. .......Man får annars RED tent om man har Ruby om mitt spel inte är helknasit : ) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 minilena har rätt... jag har blue tent (tror jag har red åsså men)och den fick jag i trick house.... och tja jag har ju proffsiga Sapphire! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vet nån här svaren till de där mechadollsen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (minilena @ 20/04-2004 15:17:24) Det brukar blinka till var han är varje gång när man går in i rummet och det står "You being watching...", när man har klickat A. Sista gången kommer han att vara i stolen men då blinkar det inte till. Då kommer man att vinna Red/Blue Tent (Blue ifall man har Ruby och tvärt om.) som man kan ha i sin Base. .......Man får annars RED tent om man har Ruby om mitt spel inte är helknasit : ) . Oj... Slarvade nog lite där... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg