Gäst CrazyCake Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Tjena! Jag letar efter ett program där du kan kolla hur mycket ram du drar osv. Citera
Gäst Stekpanna Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Du behöver inget program. Start -> Kör -> Skriv "dxdiag" -> Låt det ladda upp, tryck på spara all information, sen sparar du txt på ett ställe där du hittar det. There you go, där har du all information om din data. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Du behöver inget program. Start -> Kör -> Skriv "dxdiag" -> Låt det ladda upp, tryck på spara all information, sen sparar du txt på ett ställe där du hittar det. There you go, där har du all information om din data. Aa, Men jag vill kolla hur mycket ram jag använder, Inte hur mycket jag har! Citera
ArgSnickare Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Du behöver inget program. Start -> Kör -> Skriv "dxdiag" -> Låt det ladda upp, tryck på spara all information, sen sparar du txt på ett ställe där du hittar det. There you go, där har du all information om din data. Aa, Men jag vill kolla hur mycket ram jag använder, Inte hur mycket jag har! Aktivitetshanteraren -> Prestanda Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Okej, Finns olika mätare där, Vilken är ram minnet? Citera
ArgSnickare Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Okej, Finns olika mätare där, Vilken är ram minnet? Den gröna ner till vänster och där det står Fysiskt Minne (MB) är lite fakta om RAM minnena som t.ex. hur mycket som ligger i cache och hur mycket som är ledigt m.m. Hoppas det hjälpte :) Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Okej, Finns olika mätare där, Vilken är ram minnet? Den gröna ner till vänster och där det står Fysiskt Minne (MB) är lite fakta om RAM minnena som t.ex. hur mycket som ligger i cache och hur mycket som är ledigt m.m. Hoppas det hjälpte :) Ah, Det hjälpte mycket, Tack :) Finns det dock inget program som tex visar hurmycket ram det går till dem olika spelen, programmen man har uppe? Skulle vart nice :) Citera
Luxaxix Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Okej, Finns olika mätare där, Vilken är ram minnet? Den gröna ner till vänster och där det står Fysiskt Minne (MB) är lite fakta om RAM minnena som t.ex. hur mycket som ligger i cache och hur mycket som är ledigt m.m. Hoppas det hjälpte :) Ah, Det hjälpte mycket, Tack :) Finns det dock inget program som tex visar hurmycket ram det går till dem olika spelen, programmen man har uppe? Skulle vart nice :) Aktivitetshanteraren: PRivat arbetsminne? Citera
ELF Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Aktivitetshanteraren. Sen står det under raden Minnesanvändning (XP). Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 31 December 2009 Rapport Skrivet 31 December 2009 Aha, Tack för alla svar! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.