KalphiteQ Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 51, inte prestigeat. Varför prestigear man egentligen, mer än symboler och andra märken? Man förlorar ju sina vapen.
Satisfaction Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 Svårt att förklara. Jag prestigade 6 gånger på MW1 före jag fixade MW2. Nu på lvl 61 efter 1 prestige. Sitta på samma lvl och farma känns meningslöst.
DonaldDuck Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 KalphiteQ- Jag spelar ett spel för att ha kul, och mitt mål med spelet är att klara ut det helt. I MW2 har jag klarat ut det helt i Lv. 70 10 prestige, alla vapenchallenges gjorda alla titlar upplåsta.
ArgSnickare Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 KalphiteQ- Jag spelar ett spel för att ha kul, och mitt mål med spelet är att klara ut det helt. I MW2 har jag klarat ut det helt i Lv. 70 10 prestige, alla vapenchallenges gjorda alla titlar upplåsta. Kul med hackad lobby?
DonaldDuck Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =)
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 Har varit i en Hackad lobby där man sprang från ena sidan AFGHAN till andra sidan på 4 sekunder o_O
ArgSnickare Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =) Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader.
Easton Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =) Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader. Om inte man är extremt nolife. Att vara i 10e Prestige lvl 70 kan man va, men då ska man ha spelat över 20 dagar...
DonaldDuck Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =) Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader. Jag kanske formulerade mig lite konstigt, det jag menade var att det är så jag har klarat ut spelet till 100%, inte att jag har det nu. Redigerat 6 Mars 2010 av DonaldDuck
Rekommendera inlägg