Hoppa till innehåll

[mw2] Vilken Rank Är Du Just Nu?


Gäst Stekpanna
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 546
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S

 

Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =)

Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S

 

Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =)

Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader.

 

Om inte man är extremt nolife. Att vara i 10e Prestige lvl 70 kan man va, men då ska man ha spelat över 20 dagar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S

 

Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =)

Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader.

 

Jag kanske formulerade mig lite konstigt, det jag menade var att det är så jag har klarat ut spelet till 100%, inte att jag har det nu. Redigerat av DonaldDuck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...