DonaldDuck Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Lv. 265 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 51, inte prestigeat. Varför prestigear man egentligen, mer än symboler och andra märken? Man förlorar ju sina vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Svårt att förklara. Jag prestigade 6 gånger på MW1 före jag fixade MW2. Nu på lvl 61 efter 1 prestige. Sitta på samma lvl och farma känns meningslöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 KalphiteQ- Jag spelar ett spel för att ha kul, och mitt mål med spelet är att klara ut det helt. I MW2 har jag klarat ut det helt i Lv. 70 10 prestige, alla vapenchallenges gjorda alla titlar upplåsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 KalphiteQ- Jag spelar ett spel för att ha kul, och mitt mål med spelet är att klara ut det helt. I MW2 har jag klarat ut det helt i Lv. 70 10 prestige, alla vapenchallenges gjorda alla titlar upplåsta. Kul med hackad lobby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Lvl 118 eller 119, kommer inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Har varit i en Hackad lobby där man sprang från ena sidan AFGHAN till andra sidan på 4 sekunder o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =) Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =) Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader. Om inte man är extremt nolife. Att vara i 10e Prestige lvl 70 kan man va, men då ska man ha spelat över 20 dagar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =) Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader. Jag kanske formulerade mig lite konstigt, det jag menade var att det är så jag har klarat ut spelet till 100%, inte att jag har det nu. Redigerat 6 Mars 2010 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 prestigade precis 1-5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg