Kevve Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Andra prestige, lv. 36 D: Vill nån hjälpa mig att få Akimbo G18 så jag kan riot boosta? :rolleyes: Om du har spelet på PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Den som hjälper mig få Tactical Knife för Revolvern på PC kommer jag älska forever and ever and ever. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) 28 prestige 1 nu Redigerat 8 Januari 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) lvl. 61! Bra tips om ni vill ha mycket xp. Kör demolition! Det tjänar man fett mycket xp på! :P Hehe :) Man tjänar mer på Search and destroy x) lvl 45 tror jag Det beror väl på hur många kills man får? Fick ungefär 16000 xp från en Demo. match(Estate :o) Inte min bästa match i övrigt. Redigerat 9 Januari 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 lvl 55-56. Satt med critical igår kväll och gjorde mini nuke boosting. Det var najs. =). Gick upp typ 10 levels. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 De som fuskar kan lika gärna skita i att skriva i tråden då det fuskat fram sin rank.. vill ni inte att spelet ska vara roligt eller? Är på level 59 nu iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 OLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO x99 Spelet blir väl inte mindre roligt för att man har en högre rank? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Spelet är roligt. Ännu roligare att se alla kommentarer man får när man fuskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 ENC, OMGOMGOMGOMG. Lv. 55? Du kan ju köra riot boosting nu! 140.000 xp per timme! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Synd att man inte vet vad det är då.=P gick upp en lvl till nu, lvl 56 är jag nu. Redigerat 9 Januari 2010 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Ska jag förklara det åt dig? Tror inte att det är lätt att hitta nån som vill göra det på PC, dock. :/ BTW, Lv. 38! Snart kan jag riot boosta igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Nä jag letade upp vad det var för något. Men jag förstår inte varför man måste vara över lvl45. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg