SNUFFINATOR Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Ibland när jag försöker starta någon fil så kommer det en ruta som det står att "Symantec" blockerade programmet, far till "more details" och trycker på allow program file. Men det fuckar sig fortfarande, sen har jag sökt efter Symantec så att jag kan avinstallera det, men hittar inget. Samma när jag försöka stänga av det via Aktivitetshanteraren. http://img69.imageshack.us/img69/3154/baks.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Symantec är företaget som har gjort Norton Antivirus, pröva att avinstallera Norton istället för att söka efter Symantec. Du avinstallerar Norton genom att gå in i "lägg till eller ta bort program" som du kan hitta i kontrollpanelen. glöm inte att ha ett annat virusprogram i närheten av dig annars kan det bli en sorglig historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Symantec är företaget som har gjort Norton Antivirus, pröva att avinstallera Norton istället för att söka efter Symantec. Du avinstallerar Norton genom att gå in i "lägg till eller ta bort program" som du kan hitta i kontrollpanelen. glöm inte att ha ett annat virusprogram i närheten av dig annars kan det bli en sorglig historia. Stäng av auto-protect när du ska öppna filen bara:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.