Fjeddo Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Nu har PmG en ny hemsida! Designen är omgjord av Money. Säg gärna vad ni tycker! Länk: http://pmgclan.clanteam.com/index.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Trodde det var Plättar Med Grädde, inte pjätte med grädde. Massor med stavfel också ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Det heter väll Klanen och inte Klanet? EDIT: Om man går in på Nyheter försvinner donation. Ser lustigt ut. Redigerat 31 December 2009 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Det heter väll Klanen och inte Klanet? EDIT: Om man går in på Nyheter försvinner donation. Ser lustigt ut. Ja, det finns massor med stavfel eftersom jag satt och skrev allt klockan 3 på natten. Var trött då men jag ska fixa alla stavfel idag. Angående nyheter så kanske du har gått in när vi precis laggt in donation i menyn. Vi fixade donate när Rememberme hade postat denna tråd. Men det är fixat nu. Angående att klanen hette Plättar med grädde så har vi bytt till Pjätte med grädde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Vad fan är Pjätte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Jag har också sett att det finns stavfel. Detta ska åtgärdas, men tråden är inte till för att kommentera stavfel. Den är till för att kommentera designen och sånt. Vad fan är Pjätte?Vet inte riktigt xD. Han hade skrivit fel och jag sa att vi kunde ha det så. Redigerat 31 December 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Det heter väll Klanen och inte Klanet? EDIT: Om man går in på Nyheter försvinner donation. Ser lustigt ut. Man säger väl och inte väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Efter som att designen är en gratis mall, ska vi ge feedback om innehållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Efter som att designen är en gratis mall, ska vi ge feedback om innehållet?Jag vet inte om det är en gratis mall, men Money sa att han hade gjort om den.Men om det nu skulle vara en gratismall så kan ni väl ge feedback på innehållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Efter som att designen är en gratis mall, ska vi ge feedback om innehållet?Jag vet inte om det är en gratis mall, men Money sa att han hade gjort om den.Men om det nu skulle vara en gratismall så kan ni väl ge feedback på innehållet. Okej. Innehållet är väl ingenting vi kan ge kritik på? Ja, du har använd stor bokstav och punkt, samt kommatecken, men sen är det inte så mycket mer. Hemsidan är väl till för eran klan att gå in på för att se uppkommande aktiviteter och så vidare, det är ingenting vi kan ge feedback på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Efter som att designen är en gratis mall, ska vi ge feedback om innehållet? Jag vet inte om det är en gratis mall, men Money sa att han hade gjort om den. Men om det nu skulle vara en gratismall så kan ni väl ge feedback på innehållet. Okej. Innehållet är väl ingenting vi kan ge kritik på? Ja, du har använd stor bokstav och punkt, samt kommatecken, men sen är det inte så mycket mer. Hemsidan är väl till för eran klan att gå in på för att se uppkommande aktiviteter och så vidare, det är ingenting vi kan ge feedback på. Om man kollar på gratismallet och våran design så är det mycket skillnad. Vi ska göra om färgerna också, och ändra designen nästan helt snart. Ja, sidan är för att veta när aktiviteter sker, och för dem som är intresserade. Men det ska vara annorlunda snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Efter som att designen är en gratis mall, ska vi ge feedback om innehållet? Jag vet inte om det är en gratis mall, men Money sa att han hade gjort om den. Men om det nu skulle vara en gratismall så kan ni väl ge feedback på innehållet. Okej. Innehållet är väl ingenting vi kan ge kritik på? Ja, du har använd stor bokstav och punkt, samt kommatecken, men sen är det inte så mycket mer. Hemsidan är väl till för eran klan att gå in på för att se uppkommande aktiviteter och så vidare, det är ingenting vi kan ge feedback på. Om man kollar på gratismallet och våran design så är det mycket skillnad. Vi ska göra om färgerna också, och ändra designen nästan helt snart. Ja, sidan är för att veta när aktiviteter sker, och för dem som är intresserade. Men det ska vara annorlunda snart. Jo, jag ser att det är mycket ändrat. http://www.freewebsitetemplates.com/preview/counterstrike/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.