Hoppa till innehåll

Playstation 2 är bättre..

Rekommendera inlägg

Okej count you all down.. Ganondorf, det finns mycket alla säger och skriver! Dessamma gäller alla här, alla har olika åsikter, bara vi inte kritiserar andras åsikter som, i stället för att skriva "Hata Gamecube" Kan man ju skriva, "Älska PS2"

Det vill säga att man skriver vad som är bra hos sin åsikt..Fast en åsikt från mej då... PS2 är det bästa..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kommer här och säger att playstation 2 är bättre än Xbox, kära nån människa ta och tänk om för f#n. Bara för att det bara finns sport spel till Xbox, men då måste jag fråga en sak är Halo ett sport spel, NEJ. Eller Solider of Fortune, Double Helix är det ett sport spel, NEJ. Eller vad sägs om Midtown Madness 3 är det ett sport spel, näpp. Och Gta 3 o Vice city kommer ju nu till Xbox. Så hur kan det då komma sig att Ps2 är bättre än Xbox?????

Xbox Rules the World!!!!

:new_cussing:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ps2 är mer populärt bara för att det kom ut 2 år före gc och xbox så då orkar de som har ps2 inte köpa xbox dels för att de inte har råd eller för att de kanske tycker det finns roligare spel till ps2. Fast det tycker inte jag, xbox är värt mycket mer än vad det kostar så jag fattar inte varför inte ps2 är billigare än gc som du kostar under 1000 lappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ALLA här måste erkänna att PS2 är mycke bättre än XBOX de finns juh bra snowboard spel till xbox.. men alla andra spel finns typ inte te XBOX så erkänn att pS2 är bättre... SSX 3 är de bästa snowboard spelet i världen.... :D :oops: :lol: :P :? elle hur! :D :lol:

Ja playstation har kanske kul spel för tillfälet men det kommer komma ut massor nya tittlar till xbox år 2004.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asså... gamecube suger åxå (vissa spel t.ex zelda å sån skit..)... men ps2 har mer spel, roligare spel, ja kan hålla me om att xbox laddar snabbare på vissa spel... men ja tycker fortfarande att ps2 är bättre!

X-box o gamecube är 5000000000000000 generationer före ps2!!! Gamecube o x-box har svin-roliga spel men det han inte ps2! Ps2 har sämmre grafik också!!!!! Oj! Jag sa ps2, jag svor, ojojojojoj!!!! :oops: :shock: :oops: :shock: :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

x-box spel suger :!: :new_vampv: :1_gryfire:

alla förutom halo

och gamecubes spel suger också förutom super smash bros melee

men playstation 2s spel är roligare :new_bluegrab:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

x-box spel suger :!: :new_vampv: :1_gryfire:

alla förutom halo

och gamecubes spel suger också förutom super smash bros melee

men playstation 2s spel är roligare :new_bluegrab:

FÖROLÄMPA INTE X-BOX O GAMECUBE!!!!!!!!!!!! JAG TALAR SANNING OCH SÅ KOMMER DU HÄR O LJUGER, FÖRDJÄVLIGT!!!!! :new_alien: :new_alien: :new_alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du Queezer... Ähhhh? Vad kan du om de konsollerna egentligen? "Förolämpa inte Xbox och Gamecube" Vad gör du inte med PS2 då?

Sämre grafik? Ne, PS2 har mycket bra grafik, bättre spel? ne, i de flesta tävlingar har PS2 vunnit i spelutbudet och därför finns det många bra spel.. Och visst, det är din åsikt, men här i världen finns det vissa saker som är faktum!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...