Hoppa till innehåll

Playstation 2 är bättre..


Crazy_Geting
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ps2 är bäst roligaste spelen asså xbox har härmat ps2 jag e arg på det :1_gryfire: o ps2 har bättre action bättre bil spel bättre fithe spel jag kalar xbox för en teggel sten o kontrolerna är biga som en skale man når aldrig spakarna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ps2 är bäst roligaste spelen asså xbox har härmat ps2 jag e arg på det  :1_gryfire:  o ps2 har bättre action bättre bil spel bättre fithe spel jag kalar xbox för en teggel sten o kontrolerna är biga som en skale man når aldrig spakarna

 

det beror ju på vilken storlek man har på kontrollen :1_ckyou:

sällan att ps2 har halo!!!!

och dem har inte bättre spel överhuvudtaget!

 

förresten ska du inte skriva om ps2 i det här forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är ynkligt att de här personerna ska börja kritisera andra saker som de inte tycker är bra. Man har olika åsikter! Jag undrade just hur lång tid det skulle ta innan någon började så här. Alla kan inte tycka att PS2 är bäst, eller hur? Däremot tycker jag att xbox är lite bättre än andra det är därför jag håller mig till xbox-forumet.

Om jag får säga min komentar här så är det det här:

 

Jag håller med om att det är dåligt att vissa spel finns till alla konsoler. Jag tycker att xbox är en smula bättre för att det har t.ex xbox live, halo, inbyggt minne, dvd, musikspelare och bra grafik. Annars tycker jag att PS2 är bra det också med sina gigantiskt många spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ps2 är bäst roligaste spelen asså xbox har härmat ps2 jag e arg på det  :1_gryfire:  o ps2 har bättre action bättre bil spel bättre fithe spel jag kalar xbox för en teggel sten o kontrolerna är biga som en skale man når aldrig spakarna

 

Nä, nu *** tappar jag hakan! Xbox har stora handkontroller för att man ska ha perfekt längd till styrspakarna (möjligtvis en iaf). Däremot är knapparna på ett bra ställe där man inte behöver vrida tummen på någon ***** knepigt vis som man måste på PS2 kontrollerna! Det är därför de små köper det och gc för att de har för små händer. Och om du tycker xbox liknar en tegelsten så borde du skaffa glasögon (eller linser, kvittar för mig) eller också är du färgblind som jag hoppas att du inte är. Sluta snack strunt om xbox nu.

 

DETTA SKRIVER JAG FÖR ATT SKYDDA MICROSOFT SÅ DE INTE TROR ATT DERAS KONSOL ÄR SPRÄNGD ANKA ELLER SMÄLLT SMÖR SÅ ATT DE KAN GÖRA DET NYA XBOX 2005 ELLER NÄR DET NU ÄR!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...